Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Vi har da mange mange tusen norske som går arbeidsledig også. Burde ikke vi ha førstekrav på jobb? I stedet for å ansatte polakker for 30 kroner timen?

FYI: Nasjonalsosialismen gikk av moten på midten av 40-tallet en gang.

Lars, jeg hadde forventet bedre argumentasjon fra deg. Slike "gufs fra fortiden" argumenter er det dummeste som finns. Personlig mener jeg at Norge trenger et parti som kombinere nasjonalisme og sosialisme, men som vektlegger demokrati, fornuft og menneskerettigheter.

Hva i all verden er godt med nasjonalisme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ettersom du kommer fra freakforum kan vi konkludere med at du er narkoman.

Fordommer... Ingen Stoner nei, mer en pubertal sofasliter som har sansen for store eksplosjoner og alt elektronisk :w00t:

Endret av Bobino
Lenke til kommentar

Hva i all verden er godt med nasjonalisme?

Jeg har nå aldri sagt at det er der jeg hører hjemme, men det er et alternativ som ikke er representert og som kan, med riktig innfallsvinkel, være et alternativ til de som ikke støtter en liberalistisk økonomi, men må stemme dette fordi de fleste partier som kan er sentrert rundt det nasjonale, nettopp fører en liberalistisk politikk. Av positive sider med nasjonalisme kan man trekke frem stabilitet, samhold og det kan verne om og bevare kultur, språk og tradisjoner.

Nasjonalisme :love:

ja la oss for all del, gå tilbake til nazismens tid!

Hvorfor ikke lage et nazi Norge?

Nasjonalisme og nazisme er ikke nødvendigvis det samme.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Nasjonalisme har ingenting med nazisme og gjøre.

Lenke til kommentar

Nasjonalisme har ingenting med nazisme og gjøre.

De har hatt en del med hverandre å gjøre jo.

Arbeiderpartiet og kommunisme har en fortid, det betyr ikke at AP er kommunistisk eller at en typisk AP politikk vil føre til kommunisme i dag. Det at de har hatt en del med hverandre å gjøre, gjør de på ingen måte like eller det samme.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...