Gjest medlem-1432 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Han har ikke kilder, han bare liker å si meg mot. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Kilder, takk. Fra ulikt hold får vi bekreftet at det trengs langt større arbeidsinnvandring til Norge. Ikke minst av hensyn til den lite tilfredsstillende demografiske utvikling Norge nå er inne i. Professor Stein Ringen ved Oxford University påpeker i en rapport fra Mandagmorgen at selv om vi har høy innvandring, trenger vi mer arbeidsinnvandring. http://www.dagsavisen.no/meninger/article458411.ece?pageNum=5&status=showall samtidig som Norge mangler både hånd- og hodearbeidere. http://www.hio.no/content/view/full/63724 Lyst på mer? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Norge trenger arbeidsinnvandring til de harde drittjobbene fordi ungdom nå tildags kun utdanner seg til høytlønnede yrker med diffuse titler. 2 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Han har ikke kilder, han bare liker å si meg mot. jeg har lagt ved kilder, i en quote til Coa..... hva er negativt med ARBEIDS INNVANDRING, når enkelte i Norge ikke gidder og jobbe? noen må jo gjøre det! Norge trenger arbeidsinnvandring til de harde drittjobbene fordi ungdom nå tildags kun utdanner seg til høytlønnede yrker med diffuse titler. bra sakt, endelig en som har litt peiling og ikke bare spør etter kilder når de har rasistiske meninger som motsier sunn fornuft! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Guess who got his username back?! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Guess who got his username back?! YEEEEEEI! :new_woot: Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Guess who got his username back?! Gratulerer! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Kilder, takk. Fra ulikt hold får vi bekreftet at det trengs langt større arbeidsinnvandring til Norge. Ikke minst av hensyn til den lite tilfredsstillende demografiske utvikling Norge nå er inne i. Professor Stein Ringen ved Oxford University påpeker i en rapport fra Mandagmorgen at selv om vi har høy innvandring, trenger vi mer arbeidsinnvandring. http://www.dagsavisen.no/meninger/article458411.ece?pageNum=5&status=showall samtidig som Norge mangler både hånd- og hodearbeidere. http://www.hio.no/content/view/full/63724 Lyst på mer? Jeg ber ikke om kilder fordi jeg ikke tror på deg, men fordi man altid må backe opp påstander. For øverig gjør det meg ingenting at innvandrere jobber i yrker nordmenn ikke vil ha, bare bra noen tar jobbene. Noen må jo gjøre det. Så lenge det ikke er jeg som vasker kundetoalettet på Statoil, er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Er bare det at alle som har vært igjennom Samfunnsfag på skolen burde vite dette, da det er pensum og kunne! derfor følte jeg hennes utsagn var mer rasistisk ladet, enn fakta orientert Endret 4. januar 2011 av Yavel Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ingenting i dine kilder som tilsier at Norge kommer til å slutte å gå rundt, ved å begrense innvandringen. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Guess who got his username back?! YEEEEEEI! :new_woot: Guess who got his username back?! Gratulerer! takk takk! Savnet det! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ingenting i dine kilder som tilsier at Norge kommer til å slutte å gå rundt, ved å begrense innvandringen. Jeg har ikke sett noen kilder fra deg om at Norge ikke trenger arbeidsinnvandrere. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ingenting i dine kilder som tilsier at Norge kommer til å slutte å gå rundt, ved å begrense innvandringen. kommer jo an på åssen du leser det, hva skjer viss ingen jobber? Hva skjer viss ingen tømmer søppelen din? Hva skjer viss ingen jobber som sykepleier på eldrehjem? Hva skjer viss ingen jobber i butikkene? Hva skjer viss bygger/fikser hus? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Har aldri påstått det heller Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ingenting i dine kilder som tilsier at Norge kommer til å slutte å gå rundt, ved å begrense innvandringen. Jeg har ikke sett noen kilder fra deg om at Norge ikke trenger arbeidsinnvandrere. Det kalles synsing. Du er faktisk på diskusjon.no. Her går synsing fremfor alt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Vi har da mange mange tusen norske som går arbeidsledig også. Burde ikke vi ha førstekrav på jobb? I stedet for å ansatte polakker for 30 kroner timen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 FØRSTEKRAV PÅ JOBB?! Nei, ikke før dere er kvalifiserte. 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 om ingen tømmer søpla vår, så brenner vi det bare i oslo så vi slepper å få søppel i fra italia. eller ikke. jeg burde egentlig legge meg snart, for å spore av til noe annet. hatt maks dårlig døgnrytme i det siste. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Tror jeg blir misforstått med vilje her. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Vi har da mange mange tusen norske som går arbeidsledig også. Burde ikke vi ha førstekrav på jobb? I stedet for å ansatte polakker for 30 kroner timen? Det kalles sosial dumping og diskriminering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg