Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke Tel Aviv! Det er i Israel... :thumbdown:

Jeg tar Tel-Aviv hver dag over en hvilken som helst "norsk" sydenby.

Greit, jeg får svare på meg selv siden alle ikke skjønte dette.

Jeg foretrekker Tel-Aviv hver dag fremfor byer i sydlanske strøk (les: Spania både fastland og øyer). Dette fordi flere provinser i Spania har relativt stor tetthet av utflyttede nordmenn. Costa del Sol og Costa Blanca er to av overnevnte provinser.

Lenke til kommentar

Jeg skrev "norske". Torrevieja og Alfas del Pi har ekstremt stor nrosk befolkning og du kan få Norvegia ost og Grandiosa på butikkene der. Meget lite sjarmerende.

Bestemor og bestefar har et hus i det området. Jeg er der hver sommer. Jeg synes det er kos der nede. Veldig mange sjarmerende svensker der, så jeg ser ikke helt hvor du har det fra at det er lite sjarmerende.

Lenke til kommentar

Mine beste foreldre har hus i Marbella, i et område med bare nordmenn. syns det er fryktelig, til og med strandselgerne snakker Norsk.

Vil mye heller anbefale Barcelona, Fuengerola eller Malaga, det er en del Norske her og. Men ikke i de samme enorme mengdene!

Lenke til kommentar

ME WANT MOAWR CAFFFEEE!

Minecraft er kaffeslukende (A)

haha jeg har forvilla meg så sinnsykt på ene world greia jeg starta nå. lagde sånn sweet plass og fant en spawn point til edderkopper men det kom 10 stk så jeg dævva.

prøvde å finne plassen igjen men nå er jeg helt på villspor. yay :p

edit: jeg er sparsom på komma i dag. :)

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

Hvis jeg har lyst til å møte svensker drar jeg på Karl Johan.

Når vi først er inne på det. Jobber det noe annet enn svensker i salgsyrkene i Oslo? Jeg lurer på om jeg skal ta kontakt med mine svenske slektninger for et lite svenskkurs. Jeg føler meg som en minoritet når jeg skal handle i Oslo.

Lenke til kommentar

Hvis jeg har lyst til å møte svensker drar jeg på Karl Johan.

Når vi først er inne på det. Jobber det noe annet enn svensker i salgsyrkene i Oslo? Jeg lurer på om jeg skal ta kontakt med mine svenske slektninger for et lite svenskkurs. Jeg føler meg som en minoritet når jeg skal handle i Oslo.

Enkelt og greit svar: Nei.

Lenke til kommentar

Siden vi var litt inne på reising her; godt og greit priset hotell/B&B i London?

Betalte vel 1500 NOK for tre personer i tre netter på et rom på et herberge i Utkant-London. Dog, rommet var ganske jævlig, og jeg er glad vi bare sov der. Men sånn går det når man bestiller dagen før avreise (hadde bestilt rom på et B&B, men fant ut kvelden før avreise at jeg hadde bommet med en måned på bookinger :p).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...