After Dark Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Siden alle har skrevet i gåsetegn... Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ikke Tel Aviv! Det er i Israel... Jeg tar Tel-Aviv hver dag over en hvilken som helst "norsk" sydenby. Greit, jeg får svare på meg selv siden alle ikke skjønte dette. Jeg foretrekker Tel-Aviv hver dag fremfor byer i sydlanske strøk (les: Spania både fastland og øyer). Dette fordi flere provinser i Spania har relativt stor tetthet av utflyttede nordmenn. Costa del Sol og Costa Blanca er to av overnevnte provinser. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg skrev "norske". Torrevieja og Alfas del Pi har ekstremt stor nrosk befolkning og du kan få Norvegia ost og Grandiosa på butikkene der. Meget lite sjarmerende. Bestemor og bestefar har et hus i det området. Jeg er der hver sommer. Jeg synes det er kos der nede. Veldig mange sjarmerende svensker der, så jeg ser ikke helt hvor du har det fra at det er lite sjarmerende. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hvis jeg har lyst til å møte svensker drar jeg på Karl Johan. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Mine beste foreldre har hus i Marbella, i et område med bare nordmenn. syns det er fryktelig, til og med strandselgerne snakker Norsk. Vil mye heller anbefale Barcelona, Fuengerola eller Malaga, det er en del Norske her og. Men ikke i de samme enorme mengdene! Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 ME WANT MOAWR CAFFFEEE! Minecraft er kaffeslukende (A) Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 ME WANT MOAWR CAFFFEEE! Minecraft er kaffeslukende (A) Sjæl ass. Men må jo opp i morgen og... 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 ME WANT MOAWR CAFFFEEE! Minecraft er kaffeslukende (A) Har ikke merket det, men men går en del Cola med i spillingen. Spiller du Online ? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) ME WANT MOAWR CAFFFEEE! Minecraft er kaffeslukende (A) haha jeg har forvilla meg så sinnsykt på ene world greia jeg starta nå. lagde sånn sweet plass og fant en spawn point til edderkopper men det kom 10 stk så jeg dævva. prøvde å finne plassen igjen men nå er jeg helt på villspor. yay edit: jeg er sparsom på komma i dag. Endret 4. januar 2011 av Shikaru Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Haha^^ Har ingen "ekte" online acc lenger, så spiller på "uekte" selv om ja jeg spiller på noen av de free serverne som ligger ute på minecraft sida Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Siden vi var litt inne på reising her; godt og greit priset hotell/B&B i London? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hvis jeg har lyst til å møte svensker drar jeg på Karl Johan. Når vi først er inne på det. Jobber det noe annet enn svensker i salgsyrkene i Oslo? Jeg lurer på om jeg skal ta kontakt med mine svenske slektninger for et lite svenskkurs. Jeg føler meg som en minoritet når jeg skal handle i Oslo. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Siden vi var litt inne på reising her; godt og greit priset hotell/B&B i London? Mange tråder om det i reisedelen av forumet, vet at minst en London-tråd er oppe og går. Spør her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1285987&pid=16717060&st=0& Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg laget akkurat siste kannen med kaffi som finnes her i huset. Roomien har drukket opp omtrent hele posen jeg kjøpte (forøvrig kjøpte til fellesen). Meh. Han kunne nå i alle fall kjøpt med en ny nå etter ferien. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hvis jeg har lyst til å møte svensker drar jeg på Karl Johan. Når vi først er inne på det. Jobber det noe annet enn svensker i salgsyrkene i Oslo? Jeg lurer på om jeg skal ta kontakt med mine svenske slektninger for et lite svenskkurs. Jeg føler meg som en minoritet når jeg skal handle i Oslo. Enkelt og greit svar: Nei. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Siden vi var litt inne på reising her; godt og greit priset hotell/B&B i London? Betalte vel 1500 NOK for tre personer i tre netter på et rom på et herberge i Utkant-London. Dog, rommet var ganske jævlig, og jeg er glad vi bare sov der. Men sånn går det når man bestiller dagen før avreise (hadde bestilt rom på et B&B, men fant ut kvelden før avreise at jeg hadde bommet med en måned på bookinger ). Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Noe må gjøres før svenskene og utlendingene tar helt over! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Noe må gjøres før svenskene og utlendingene tar helt over! uten dem, så hadde ikke Norge gått rundt! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 joda det trur jeg norge hadde gjort. ikke at jeg har noe imot svensker eller andre utenlands fra men vi klarte det da før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg