the_fire Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Hører på My Chemical Romance. *emo* Neida, MCR har mye fin musikk. Fikk faktisk to CD-er med de i posten i dag. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 ooooooookiii.....Noen vil ha oppmerksomhet Har reoppdaget Massive Attack, nesten glemt de =( Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Hei og hopp, nå skal jeg se alle Mad Max filmene. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Da var jeg ute av dusjen Var det like godt for deg som for meg? Gris som alltid ser jeg XD. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Da var jeg ute av dusjen Var det like godt for deg som for meg? Tror det var bedre for meg... Hadde jo den vibrerende og rosa saken med meg. Endelig liksom Er det nå jeg skal si at jeg har alt på film, og dermed potensiellt kan få det enda bedre enn du hadde det igjen? Da var jeg ute av dusjen Var det like godt for deg som for meg? Gris som alltid ser jeg XD. Whats new? Griser er tøffere enn pusekatter! Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Hva er det jeg ser? Ny avatar?!?!? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Hva er det jeg ser? Ny avatar?!?!? Jeg syntes det var noe nytt jeg og Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Hva er det jeg ser? Ny avatar?!?!? Jaaaaa O:3. Tøffere? Mulig. Men de er styggere også^^. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Er det nå jeg skal si at jeg har alt på film, og dermed potensiellt kan få det enda bedre enn du hadde det igjen? Mener du det er spennende å se på at jeg barberer meg under armene? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Er det nå jeg skal si at jeg har alt på film, og dermed potensiellt kan få det enda bedre enn du hadde det igjen? Mener du det er spennende å se på at jeg barberer meg under armene? Åh, så jeg har ikke fortalt at jeg har armhulefetish, samt samler på venus vibrance? Isåfall så innrømmer jeg alt! Jaaaaa O:3. Tøffere? Mulig. Men de er styggere også^^. Gjenspeiler virkeligheten ang oss to mao =). Endret 20. februar 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Tror det var bedre for meg... Hadde jo den vibrerende og rosa saken med meg. Endelig liksom er det meg du snakker om ?:o Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Åh, så jeg har ikke fortalt at jeg har armhulefetish, samt samler på venus vibrance? Isåfall så innrømmer jeg alt! Du må gjerne komme på besøk, så kan jeg barbere armhulene mine for deg Only you, me and venus vibrance er det meg du snakker om ?:o Nei, våre opplevelser deler jeg ikke med DNFK Endret 20. februar 2008 av Nora90 Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Åh, så jeg har ikke fortalt at jeg har armhulefetish, samt samler på venus vibrance? Isåfall så innrømmer jeg alt! Du må gjerne komme på besøk, så kan jeg barbere armhulene mine for deg Only you, me and venus vibrance er det meg du snakker om ?:o Nei, våre opplevelser deler jeg ikke med DNFK okay men jeg stikker og legger meg.... kommer du? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 okay men jeg stikker og legger meg.... kommer du? Hmm.. Nei, ikke enda Natta da. Kos deg! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Whats new? Griser er tøffere enn pusekatter! hvorfor tror du jeg heter LIZM.. Endret 21. februar 2008 av b-real Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Hehehehe, dette forklarer jo ALT . Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Oh, I spilled soup on my keyboard. Does that make a difference? Sitter å leser på en side med quotes fra forskjellige datafirmaer Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Oh, I spilled soup on my keyboard. Does that make a difference? Sitter å leser på en side med quotes fra forskjellige datafirmaer Link? Høres ut som artig lesestoff ;D Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Vennene mine på MSN forstår ikkje ein døyt når eg skriv nynorsk. Konverteringa min vil resultere i at eg blir ein viggo. Er det så vanskeleg å lese nynorsken min, at dykke blir heilt mållause? Endret 20. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Nei nå trenger jeg en liten pause. tv time I morgen blir det trening ^_________^ Det jeg holder på med for øyeblikket. Edit: Nei, nynorsken din er ikke vanskelig å lese, Underpants Endret 21. februar 2008 av Shikaru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg