medlem-173043 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Få meg deg noen kompiser og dra til Krakow Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Jeg har vært i Oslo, Svinesund og Benidorm blant annet. Meget kultiverte byer. Skal få til turer til Skottland, Irland, England Russland og Usa da, så det veier opp for all harryfaktoren jeg har fått inprentet på hjernen. Endret 4. januar 2011 av Coa Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Tel-Aviv, Dubai og Beijing er derimot aktuelle. Takktakk Tel Aviv anbefales på det varmeste. Historie og kultur får du nok av i Israel. Dubai er det stikk motsatte. Jeg pleier å omtale Dubai som et stort kjøpesenter. Mye kule hoteller og temaparker, noe for alle. Beijing er også en skikkelig storby, mye interessant å se og kjøpe. En tur til muren er jo selvsagt obligatorisk, sammen med den forbudte by. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 USA (og Canada) er nok utelukket for denne gang. Tel-Aviv, Dubai og Beijing er derimot aktuelle. Takktakk Dubai er stedet! Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Okei, ikke Dubai da med andre ord Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ikke Tel Aviv! Det er i Israel... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 /care for min del, jeg holder meg nøytral i den saken Men "stort kjøpesenter" er ikke helt det jeg er ute etter denne gangen. Opplevelser av ulike slag er nok heller i sentrum. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ikke Tel Aviv! Det er i Israel... Jeg tar Tel-Aviv hver dag over en hvilken som helst "norsk" sydenby. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Norge har ingen sydenbyer uansett. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ikke Tel Aviv! Det er i Israel... etter hva jeg skjønner av våpen osv du støtter, så burde jo Tel Aviv være mekka :O 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Norge har ingen sydenbyer uansett. Joda. På Kypros, Gran Canaria, Sunny Beach osv. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Norge har ingen sydenbyer uansett. Joda. På Kypros, Gran Canaria, Sunny Beach osv. Og det kaller du norske byer? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Han skrev "norske"; som i overbefolket av nordmenn... Endret 4. januar 2011 av multisync Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Norge har ingen sydenbyer uansett. Joda. På Kypros, Gran Canaria, Sunny Beach osv. Og det kaller du norske byer? Jeg skrev "norske". Torrevieja og Alfas del Pi har ekstremt stor nrosk befolkning og du kan få Norvegia ost og Grandiosa på butikkene der. Meget lite sjarmerende. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Vil fortsatt ikke kalle dem norske byer. Ikke norske feriebyer heller da jeg mener at det er mer enn turistbefolkningen som avgjør hvilken nasjon en by tilhører. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Vil fortsatt ikke kalle dem norske byer. Ikke norske feriebyer heller da jeg mener at det er mer enn turistbefolkningen som avgjør hvilken nasjon en by tilhører. Og derfor "norsk"... Tror vi hadde en gjennomgang i 4.klasse på bruken av "gåsetegn" (med stor innlevelse med pekefingeren og langefingeren) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 "Jeg mener at" er en del av en setning noen burde lære seg Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 "Jeg mener at" er en del av en setning noen burde lære seg Nei. Alt jeg skriver er riktig. Wiki it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg