Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har alltid syntes at jeg og værelseskameraten (som bestemor sier) har det veldig varmt i det lille huset vårt. Endelig kan jeg finne ut hvor varmt! Jeg er tilbake, og denne gangen utstyrt med termometer! :D Den stiger opp og er snart oppe i 25 grader, ser ikke til at den har tenkt å stoppe da. Oppdateres med noen minutters mellomrom. Kan komme med oppdatering når den stopper helt!

FØLG MED I NESTE EPISODE AV "TERMOMEEETER-AVLESNINGEN!"

Lenke til kommentar

Jeg har alltid syntes at jeg og værelseskameraten (som bestemor sier) har det veldig varmt i det lille huset vårt. Endelig kan jeg finne ut hvor varmt! Jeg er tilbake, og denne gangen utstyrt med termometer! :D Den stiger opp og er snart oppe i 25 grader, ser ikke til at den har tenkt å stoppe da. Oppdateres med noen minutters mellomrom. Kan komme med oppdatering når den stopper helt!

Det ser nå ut til at den har slått seg til ro, på 28 grader celsius.

Knut Bjørndal...

Jeg heter Knut, og bor i Bjørndalsveien :ph34r:

Sweet! :D We're bros man!

Lenke til kommentar

Save the planet, kill yourself.

Hvorfor oppfordrer du til selvmord på nettet, gypsy?

It's a competition thing. Hun prøver å bli kvitt så mange idioter i verden som mulig, og hvis noen er så idiot at de tar selvmord etter å lese signaturen hennes, er de sannsynligvis ikke lenge før de blir Justin Bieber-fans eller noe lignende uansett.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Herregud, det er jo galskap! Jeg ville vent meg til normal romtemperatur (rundt 20 pluss minus et par) mens jeg kunne, før du må betale for din egen strøm. Skjønner ikke hvordan kan leve i 28 grader. Jeg foretrekker rundt 18 selv, kanskje 20.

Lenke til kommentar

Herregud, det er jo galskap! Jeg ville vent meg til normal romtemperatur (rundt 20 pluss minus et par) mens jeg kunne, før du må betale for din egen strøm. Skjønner ikke hvordan kan leve i 28 grader. Jeg foretrekker rundt 18 selv, kanskje 20.

Jeg syns det er litt vel varmt, ja. Har skrudd ned ovnene nå. Kameraten min var sist ute av huset før jul, og skrudde ikke ned. Var ikke klar over at vi hadde det så varmt. :p

Lenke til kommentar

Nettop fått ny skjerm, noen som vet om noen gode sider som lar deg kalibrere skjermen? Den windows color manager er helt håpløs. Den skal jo ha det mørkt som i sekken før den er fornøyd. Har 2 skjermer, og om jeg stiller slik color manageren vil, forsvinner mange detaljer.

Lenke til kommentar

Sist ute av huset før jul? Oh god for et tragisk liv. Sitter inne på nyttårsaften og i romjula?

Uansett, jeg pleier å ha 18ish på soverommet og rundt 21-22 grader i stua, kjøkkenet etc.

Hva? Jeg går på internatskole. Jeg og en kamerat har fått et eget lite hus, istedet for et rom på internatet. Den dagen vi dro så stakk jeg før han, og han gikk fra huset som det stod. Med varmeovnene på nesten fullt. Vi var hjemme hos familiene våres i jula og på nyttårsaften.

Lenke til kommentar

Sist ute av huset før jul? Oh god for et tragisk liv. Sitter inne på nyttårsaften og i romjula?

Uansett, jeg pleier å ha 18ish på soverommet og rundt 21-22 grader i stua, kjøkkenet etc.

Hva? Jeg går på internatskole. Jeg og en kamerat har fått et eget lite hus, istedet for et rom på internatet. Den dagen vi dro så stakk jeg før han, og han gikk fra huset som det stod. Med varmeovnene på nesten fullt. Vi var hjemme hos familiene våres i jula og på nyttårsaften.

Ah, jeg tolket det som om han satt inne i det huset hele jula :blush:

Da skjønner jeg!

Lenke til kommentar

Ååååh, etter mye tull har jeg endelig fått ordnet med internett i nye leiligheten. Nextgentel sa plutselig før jul at de måtte sende meg ny router og slikt, siden jeg ikke kunne bruke den jeg hadde fra før. I tillegg hadde de klart å skrive opp feil installasjonsadresse på bredbåndet mitt. Ikke at jeg forstår hva det er som er så vanskelig når de har fått adresse og bolignummer, og jeg er omtrent den eneste i blokka her med telefonlinje som skal brukes. Uansett. I dag hadde jeg plutselig fått bredbåndet ordnet, uten at noen ny router var blitt tilsendt, og jeg kan bruke den jeg allerede har. Confused. :ermm:

Så mens en ting har blitt ordnet, fucker noe annet seg. Jeg bestilte strøm fra Hafslund når jeg flyttet inn. Men har ikke hørt noe mer fra de. Så jeg får fortsatt leveringspliktig strøm, forslag på annen strømleverandør? Jeg har virkelig ikke råd til å betale 2000kr på strøm enda en måned. :ermm:

Lenke til kommentar

Landsmøte i morgen! Bør bli bra. Og jeg bør våkne i tidet til å rekke 06:55-bussen. Gleder meg allerede.

Og siden dere lurer, landsmøtet er med Natur & Ungdom. :cool:

Ta på deg minkpelsen og kjør opp i en Hummer.

DO IT!!!

En mer tragisk gruppe folk kommer man ikke over.

Greit nok, er vel en del enkeltpersoner som ødelegger, men fortsatt :ermm:

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...