L4r5 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Er det solformørkelse idag? Var for noen timer siden. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Er det solformørkelse idag? Var for noen timer siden. De sa 15:05 på radioen Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Er det solformørkelse idag? Var for noen timer siden. De sa 15:05 på radioen Det var 0935 etter mine kilder. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Tiden er oppgitt i UT, så o8.30 svarer til 09.30 norsk tid. Dette er fasiten. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Gleder meg til høsten da jeg skal på baristakurs hos Stockfleths Nei kaffe må jeg ha. Eller...kroppen min og jeg har inngått en avtale på at vi må ha det Kansje samme forholdet som jeg har fått til te Har du smakt kaffe med sjokoladesmak? Ser at dem selger det på de butikkene med litt bedre utvalg. Vurderer om jeg må prøve noe sånt. Te har jeg aldri klart å sette min tillit til egentlig, det blir bare varmt lunka pissvann (pardon my french) for mine smaksløker.Nei har ikke prøvd med sjokoladesmak. Hvilken butikk er det du har sett dette? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hva er sol? Har ikke sett det på en stund. 2 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Snart skal jeg tilbake til skolen! Gleder meg så syyyyykt Folkehøgskole er så awesome! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hva er sol? Har ikke sett det på en stund. Det er ikke så rart. Sol var en multihandikappet kvinne som skapte store overskrifter da det ble avslørt at hun ble mishandlet på Emma Hjorts Hjem. Hun har vært død en stund nå. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Hva er sol? Har ikke sett det på en stund. Hæ? Det har da vært sol mange dager i julen? Du bor i nordnorge. Endret 4. januar 2011 av Diskutant 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Te har jeg aldri klart å sette min tillit til egentlig, det blir bare varmt lunka pissvann (pardon my french) for mine smaksløker. Nei har ikke prøvd med sjokoladesmak. Hvilken butikk er det du har sett dette? Snakke stygt om te på den måten, shame on you! Disse 2 kaffetypene ser interessange ut, har sett dem på bla ICA. http://www.friele.no/produkter/spesialkaffe_malt/ Endret 4. januar 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Save the planet, kill yourself. Hvorfor oppfordrer du til selvmord på nettet, gypsy? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Save the planet, kill yourself. Hvorfor oppfordrer du til selvmord på nettet, gypsy? Føler du deg støtt? Jeg kan forandre den. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Save the planet, kill yourself. Hvorfor oppfordrer du til selvmord på nettet, gypsy? fordi alle på nettet er fæle fæle mennesker. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Te har jeg aldri klart å sette min tillit til egentlig, det blir bare varmt lunka pissvann (pardon my french) for mine smaksløker.Nei har ikke prøvd med sjokoladesmak. Hvilken butikk er det du har sett dette? Snakke stygt om te på den måten, shame on you! Disse 2 kaffetypene ser interessange ut, har sett dem på bla ICA. http://www.friele.no/produkter/spesialkaffe_malt/ Når jeg ser de der så slår Denis Leary inn i hodet mitt automatisk:http://www.youtube.com/watch?v=aQxgv4QtKM8 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Sove en liten halvtime , får se når jeg er tilbake Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Kan innrømme at jeg aldri har syntes vanlig kaffe har smakt noe særlig godt. Det er ikke en god smak, liksom. Kaffe er...kaffe. Drikkes det derimot til kaker så blir det mye bedre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Sånn. Da var man tilbake ved sitt gamle jeg igjen. Godt etter over en måned som Dexter. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Sånn. Da var man tilbake ved sitt gamle jeg igjen. Godt etter over en måned som Dexter. Huh? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg fikk rødvin og twist av jobben i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg