Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg skal gå for 6 og 5 i alle avgangsfag. :new_woot:

Kan jo skryte litt og si at til første termin så ligger jeg an til 5,8333333 i snitt i avgangsfag (og da var jeg "slem" og ga meg selv 5 i et fag jeg ligger på vippen mellom 5 og 6).

Du gjør hva, sa du?ph34r.gif Hvorfor har ikke jeg begynt å misbruke deg før?

Neidaaaa, klompen!wub.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser sånn ut, kan melde meg opp til det så eksamen here i come :D

Men.. Er du ferdig utdannet da eller?

Jeg aner ikke, tenkte jeg skulle ta eksamen nå for så og prøve meg på skole igjen til høsten..Med mindre jeg har en jobb jeg trives veldig i :ph34r:

Lenke til kommentar

Jeg skal gå for 6 og 5 i alle avgangsfag. :new_woot:

Kan jo skryte litt og si at til første termin så ligger jeg an til 5,8333333 i snitt i avgangsfag (og da var jeg "slem" og ga meg selv 5 i et fag jeg ligger på vippen mellom 5 og 6).

Du gjør hva, sa du?ph34r.gif Hvorfor har ikke jeg begynt å misbruke deg før?

Neidaaaa, klompen!wub.gif

Haha. :p

Lenke til kommentar

Ahrm: Om du kaster opp og har diare er det veldig lurt i alle fall. ;) Hvis det er tilfelle må du drikke vann ofte og få i deg noe salt også, og gjerne litt søtt. Farris blandet med juice er prima, da får du både salt og søtt og væske.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

har sluttet å drikke kaffe. ( 1 kopp går bra) Blir rett og slett dårlig av det. Kjennes ut som jeg får febertokter hvis jeg heller innpå av det.

Lenke til kommentar

Bah, litt under tre timer til jeg kan ringe kjæresten... det er alt jeg klarer å tenke på akkurat nå. Aner ikke hvordan jeg skal avlede tankene jeg. Kan ikke sitte her og stirre på klokka i nesten tre timer. Se en film? Meh... har ingen filmer som jeg ikke allerede har sett en million ganger før. La meg ned for å lese litt, men det hjalp heller ikke. Klarte ikke konsentrere meg nok om boka til å faktisk få meg med det jeg leste. Bah. -.-

Lenke til kommentar

har sluttet å drikke kaffe. ( 1 kopp går bra) Blir rett og slett dårlig av det. Kjennes ut som jeg får febertokter hvis jeg heller innpå av det.

Gleder meg til høsten da jeg skal på baristakurs hos Stockfleths :D

Nei kaffe må jeg ha. Eller...kroppen min og jeg har inngått en avtale på at vi må ha det ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Gleder meg til høsten da jeg skal på baristakurs hos Stockfleths :D

Nei kaffe må jeg ha. Eller...kroppen min og jeg har inngått en avtale på at vi må ha det ;)

Kansje samme forholdet som jeg har fått til te :love:

Har du smakt kaffe med sjokoladesmak? Ser at dem selger det på de butikkene med litt bedre utvalg. Vurderer om jeg må prøve noe sånt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...