MrBjoern Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg skal heller ikke få noe lavere enn fire, helst strekke meg etter femmeren i samtlige fag. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg har aldri gått på vgs en gang Hva slags skole gikk du på, der man ikke trenger å ha gått på vgs for å komme inn på? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg har aldri gått på vgs en gang Hva slags skole gikk du på, der man ikke trenger å ha gått på vgs for å komme inn på? Et privatgymnas. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Privatist ja! Hvorfor gå skole når man kan få den studiekompetansen man trenger på egenhånd Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Har faktisk lekt med privatist-tanken jeg og ... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Privatist ja! Hvorfor gå skole når man kan få den studiekompetansen man trenger på egenhånd Ja, men det forutsetter vel at du faktisk møter opp, da. Selv skal jeg ta opp både mattematikk og spansk neste år, før jeg skal studere etter det. Blir trolig Bjørknes. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Skal melde meg på privatist eksamen nå til våren Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Har faktisk lekt med privatist-tanken jeg og ... Lekt med den? Trodde du var utdannet jeg. Hvilke fag er det du mangler da? Husk at hvis du skal ta privatisteksamen til våren, må du ha meldt deg på nå til den 15 januar, mener jeg og huske datoen er. Ja, men det forutsetter vel at du faktisk møter opp, da. Selv skal jeg ta opp både mattematikk og spansk neste år, før jeg skal studere etter det. Blir trolig Bjørknes. Klart man må møte opp til eksamen, det burde man da greie.. Har selv gått på sonans et år, men bakdelen er at det koster jo flesk. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Mangler ingen fag jeg. Men tenkte på privatist utdanning innenfor ett annet fagområde f.eks. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Skal melde meg på privatist eksamen nå til våren Hva skal du opp i? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Privatistweb.no Privatistweb er åpnen for oppmelding 1. januar til og med 1. februar. Siste betalingsfrist er 1. februar. Skal melde meg på privatist eksamen nå til våren Hva skal du opp i? Salg og service vg1 Endret 4. januar 2011 av Nurk Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 I fjor var fristen den 15 da, det er jeg helt sikker på. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 I fjor var fristen den 15 da, det er jeg helt sikker på. Mulig det, men står 1.februar nå Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Salg og service vg1 Jeg fullførte første året med service og samferdsel i fjor (tidligere salg og service) vg1. Ikke lett, men dersom du har lest og forstår matte burde det gå greit Endret 4. januar 2011 av Gjest Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg skal gå for 6 og 5 i alle avgangsfag. Kan jo skryte litt og si at til første termin så ligger jeg an til 5,8333333 i snitt i avgangsfag (og da var jeg "slem" og ga meg selv 5 i et fag jeg ligger på vippen mellom 5 og 6). Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ja jeg ser det Men.. Privatistutdanning? Går det ann? Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Salg og service vg1 Jeg fullførte første året med service og samferdsel i fjor (tidligere salg og service) vg1. Ikke lett, men dersom du har lest og forstår matte burde det gå greit Har jo gått på skole i høst, og har fått et innblikk. Hadde bare 5'ere da. Eneste jeg sliter med er økonomi delen tho..men tror jeg skal klare og bestå Lenke til kommentar
Balli Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 så..... mye...... rot..... Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ja jeg ser det Men.. Privatistutdanning? Går det ann? Ser sånn ut, kan melde meg opp til det så eksamen here i come Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg