Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Jeg har aldri gått på vgs en gang :)

Hva slags skole gikk du på, der man ikke trenger å ha gått på vgs for å komme inn på? :dontgetit:

Et privatgymnas.

Lenke til kommentar

Privatist ja! Hvorfor gå skole når man kan få den studiekompetansen man trenger på egenhånd :yes:

Ja, men det forutsetter vel at du faktisk møter opp, da. Selv skal jeg ta opp både mattematikk og spansk neste år, før jeg skal studere etter det. Blir trolig Bjørknes.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Har faktisk lekt med privatist-tanken jeg og ...

Lekt med den? :p Trodde du var utdannet jeg. Hvilke fag er det du mangler da? Husk at hvis du skal ta privatisteksamen til våren, må du ha meldt deg på nå til den 15 januar, mener jeg og huske datoen er.

Ja, men det forutsetter vel at du faktisk møter opp, da. Selv skal jeg ta opp både mattematikk og spansk neste år, før jeg skal studere etter det. Blir trolig Bjørknes.

Klart man må møte opp til eksamen, det burde man da greie.. Har selv gått på sonans et år, men bakdelen er at det koster jo flesk.

Lenke til kommentar

Privatistweb.no :yes:

Privatistweb er åpnen for oppmelding 1. januar til og med 1. februar. Siste betalingsfrist er 1. februar.

Skal melde meg på privatist eksamen nå til våren :new_woot:

Hva skal du opp i?

Salg og service vg1

Endret av Nurk
Lenke til kommentar

Salg og service vg1

Jeg fullførte første året med service og samferdsel i fjor (tidligere salg og service) vg1. Ikke lett, men dersom du har lest og forstår matte burde det gå greit :)

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Salg og service vg1

Jeg fullførte første året med service og samferdsel i fjor (tidligere salg og service) vg1. Ikke lett, men dersom du har lest og forstår matte burde det gå greit :)

Har jo gått på skole i høst, og har fått et innblikk. Hadde bare 5'ere da. Eneste jeg sliter med er økonomi delen tho..men tror jeg skal klare og bestå ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...