Petter Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Sove med snus er ikke noe stort problem. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Du er ikke hardcore snuser før du legger deg med prisen hver kveld og våkner regelmessig om natta for å bytte den ut. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg kasta opp. Første gangen i 2011 Gratulerer! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Wow. Jeg kasta opp en gang i 2010 og det var etter ei meget heftig fyllekule på sensommern Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 En gang når jeg var mindre kasta jeg opp natt til første juledag uten å våkne først. Hele gulvet nedenfor senga var dekka av kald, illeluktende spy når jeg våknet.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Nei, må vel legge meg om jeg skal opp tidlig i morgen ... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det verste er egentlig å sovne med snus i kjeften og finne ut at den ikke er i kjeften når du våkner. Been there, done that. Men jau, da var jeg aleine på gården her. Spørs om jeg ikke skrur opp volumet litt og tar meg en sigarett før jeg gjør det jeg faktisk skal gjøre. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Nei, må vel legge meg om jeg skal opp tidlig i morgen ... Du får ha god hjemreise. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 God morgen forumkafe Da har man startet dagen med paracet og cola. Go influensa Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg burde lagt meg for ti timer siden. Det er deprimerende. Natta. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg kom hjem fra jobb for 1,5 time siden Skal ikke på jobb før 22 igjen, så jeg kan egentlig legge meg akkurat når jeg gidder. Men jeg tror det blir ganske snart. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg følte meg sykt flink som la meg 00:00 igår. Følte meg sykt flink. Funka det? Nei. Uansett når jeg legger meg, er det sandkorn under øynene når jeg står opp klokken 07.00 eller tidligere. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Lepoop! Jeg må ha nytt bilbatteri Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 La meg kl 18 igår.. vokna et par ganger løpet av kvelden og sovna like fort igjen. Sov til kl 9 idag.. herlig Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Det har vært to herlige år, som jeg har vært forelsket i deg, Men nå som jeg vet at du slutter.. slutter å skrive om livet ditt til meg, så vet jeg ikke hvordan dette kommer til å ende det kan gå bra, det kan gå dårlig, alt kan jo hende! Jeg elsker deg, og du vil alltid være den samme gode. Ha det fint, min elskede, VOE ! Søtt Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jeg satt ny post-rekord i desember, og da var jeg i tillegg på hytta i seks dager (romjula). God, jeg har ikke noe liv ass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg