Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeez, please få den forbanna lærerdiskusjonen vekk fra kafèen! Den har jo tilogmed en egen tråd!!

Do tell more.

Var lærerene dine også grusom? ;)

Nope, ikke akkurat... Et par var dårligere, ei var ei gammal dame som burde gått av med pensjon noen år tidligere. En var kjempeglad i å snakke, og tok helt av på alle mulige ting, artig fyr. En kunne mindre enn oss (videregående...). Men generellt, så har jeg hatt fantastiske lærere, og kun ei som klassen i sin helhet ikke har likt. Men hu hadde til gjengjeld jobb på 5 skoler på 6 år. Og det var ikke fordi hu ville flytte på seg, men ingen ville ha hu, og ingen andre lærere ville samarbeide med hu...

Jaja, ungdomsskolelærerene mine savner jeg.

Lenke til kommentar

Kan jeg for faen se til å bli trøtt snart?!?!??!?

Du burde hatt melatonintabletter. Melatonin er et helt naturlig stoff som du har i kroppen og som gjør deg trøtt. Det eneste som skjer med disse tablettene er at du får mer melatonin i deg og dermed skal døse og sovne fortere. Synd de ikke er tilgjengelige i Norge.

Lenke til kommentar

Kan jeg for faen se til å bli trøtt snart?!?!??!?

Du burde hatt melatonintabletter. Melatonin er et helt naturlig stoff som du har i kroppen og som gjør deg trøtt. Det eneste som skjer med disse tablettene er at du får mer melatonin i deg og dermed skal døse og sovne fortere. Synd de ikke er tilgjengelige i Norge.

Hvis vi skal leke dén leken så kunne jeg fortalt deg en mengde med andre ting som kunne hjulpet, men jeg ikke har tilgjengelig akkurat nå. ;)

Sex, varm melk, normal døgnrytme +++

Lenke til kommentar

Ser egentlig ikke poenget med "fritidsproblem" stillingen i det hele tatt. Altså, hva man bruker fritiden sin på er jo nødvendigvis noe man LIKER å bruke fritiden sin på. Enten det er å spille WoW, bygge modellfly, løse Sudoku, se på TV eller løse kryssord. Det er jo ikke et problem for den som gjør det, siden han åpenbart liker å gjøre det. Hvorfor ser andre på det som "problemer" når man gjør noe de ikke syns er kult?

Jeg kan f.eks. si til noen på jobb "Jeg brukte 6 timer i går på å bygge ferdig en legorobot", så sier de "fy faen du har fritidsproblemer". Men jeg har jo ikke det, bare fordi jeg bruker fritiden på noe annet enn det de gjør? Det er jo ikke et problem for meg, når jeg liker å gjøre det.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Godt sagt, Bytex!

Folk sier alltid jeg har fritidsproblemer når jeg sier jeg har brukt dagen på å legge kabal, eller løst kryssord, eller andre aktiviteter hvor man gjør ting alene. Dog, om jeg hadde sagt jeg hadde runket en hel kveld, tror jeg dog ikke folk hadde sagt jeg hadde hatt fritidsproblemer. Heller at jeg burde skaffet meg dame. :p

Lenke til kommentar

Faen så skuffet! Kom på et drit fett riff på gitaren, pluss akkordprogresjoner og noen melodier, hadde en jävli kreativ stund. Alle skissene var ferdig til noe som kunne blitt dritbra, som jeg så hadde tenkt å presentere til bandet.

Men så har det seg at jeg har lyttet en del på Pink Floyd i det siste, og det var noe med riffet som var kjent, så finner jeg en låt av de som har nesten samme riff, faen så trist jeg ble.

Kun riffet som er likt, skal pröve å modifisere litt og presentere resten til de, så håper jeg de finner ut noe som gjør at vi sporer i en annen riktning.

Men helvette altså, følte jeg faktisk hadde noe skikkelig i gang, er skjelden jeg leker med større prosjekt, bruker bare å små-klimpre. Så er det jeg laget egentlig bare en liten arrangering av en låt jeg allerede har hørt :(

:mad:

Her er låta:

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...