After Dark Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg har ingen interesse av å konkurere med en frosk uansett hvor magisk den enn måtte være. Men som frosk så kan jeg få prinsesser til å kysse meg. Jeg ønsker alt monarki til helvette så jeg vil ikke ha kontakt med en eneste prinsesse uansett! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Var butikkjobbingen som fikk meg til å begynne å tenke på en utdannelse. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Nærmest som en forbannelse... ALLTID når tråden om lærere bør spyttes på eller ikke er aktiv og jeg samtidig er innom denne tråden nevner noen skole og/eller utdannelse her! Slår aldri feil. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Kassa på Rema Kassa på RIMI her. How does it feel to be the punchline of every lost dream? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg ønsker alt monarki til helvette så jeg vil ikke ha kontakt med en eneste prinsesse uansett! Overbeviste jeg deg virkelig ikke med postene mine? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Kvinne saksøker Donald Duck for beføling: http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7448240 Elsker virkelig når artikkler har slike idiotiske overskrifter... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Nærmest som en forbannelse... ALLTID når tråden om lærere bør spyttes på eller ikke er aktiv og jeg samtidig er innom denne tråden nevner noen skole og/eller utdannelse her! Slår aldri feil. Ja det var litt av en forbannelse du. Er det ikke flott at vi har et så bra utdanningssystem her i landet Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Kaller du det bra nå? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Kvinne saksøker Donald Duck for beføling: http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7448240 Elsker virkelig når artikkler har slike idiotiske overskrifter... Hun har forklart at hendelsen har påført henne mareritt, fordøyelsesbesvær og andre plager. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Kaller du det bra nå? Det er det da. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Jo, vi ligger ganske høyt på lista når det gjelder utdanning, og mere. Vi har mange bra universiteter og høgskoler. Du kan ikke bedømme hele utdanningsystemet ut i fra dine opplevelser på barne og ungdomskolen. Endret 4. januar 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 SuperadreMalin Ble medlem: 4. januar 2010 Dere vet hva dette betyr folkens? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 SuperadreMalin Ble medlem: 4. januar 2010 Dere vet hva dette betyr folkens? At du er en newfag? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Ehh, nei? Endret 4. januar 2011 av Puke Nukem Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Jo, vi ligger ganske høyt på lista når det gjelder utdanning, og mere. Vi har mange bra universiteter og høgskoler. Du kan ikke bedømme hele utdanningsystemet ut i fra dine opplevelser på barne og ungdomskolen. Kina ligger også svært høyt, men det betyr ikke at systemet deres er godt... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 SuperadreMalin Ble medlem: 4. januar 2010 Dere vet hva dette betyr folkens? Gratulerer, SuperadreMalin! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Betyr det rett og slett at SuperadreMalin har forumbursdag, og at vi liksom skal bry oss? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Kina ligger også svært høyt, men det betyr ikke at systemet deres er godt... Noe har dem gjort riktig hvertfall Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Noe har dem gjort riktig hvertfall Nei, elevene slites fullstendig ut der fordi hele bardommen deres kun går med til skole! Sto artikkler om det i flere nettaviser i romjulen tror jeg det var. Går sikkert ann å finne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg