b-real Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Flere som har lagt merke til at shuffle er juks? merksnodig at samme 10-20 låter kommer hele tiden, altid. Hvilket avspillingsprogram for musikk er det du benytter deg av? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Flere som har lagt merke til at shuffle er juks? merksnodig at samme 10-20 låter kommer hele tiden, altid. Alt avhenger av algoritmen de har valgt for å finne den tilfeldige rekkefølgen. Ekte tilfeldig rekkefølge er ikke mulig. Så da må de jukse litt ja. Og siden de ikke gidder å bruke seg av hypermegaultrasofistikerte algoritmer som tar hensyn til atomers bevegelser i vakum osv. og heller velger en enklere metode. Da blir det ikke fullstendig tilfeldig, men det blir det vi på fagspråket kaller "godt nok". Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Tell me about it. Værre når man må opp 0600 får dagen etterpå. Hvor jobber du Coa? En jobb som vil gi meg nesten uendelig med mulige veier videre. En jobb der jeg møter mennesker hele tiden og må gjøre mitt beste for å hjelpe og tilfredstille kundene. Mine arbeidsoppgaver er blant annet å passe på pengene og økonomien til kundene er i orden, samt registrer salgene. Kassa på Rema 2 Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 ]Alt avhenger av algoritmen de har valgt for å finne den tilfeldige rekkefølgen. Ekte tilfeldig rekkefølge er ikke mulig. Så da må de jukse litt ja. Og siden de ikke gidder å bruke seg av hypermegaultrasofistikerte algoritmer som tar hensyn til atomers bevegelser i vakum osv. og heller velger en enklere metode. Da blir det ikke fullstendig tilfeldig, men det blir det vi på fagspråket kaller "godt nok". 1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Tell me about it. Værre når man må opp 0600 får dagen etterpå. Hvor jobber du Coa? En jobb som vil gi meg nesten uendelig med mulige veier videre. En jobb der jeg møter mennesker hele tiden og må gjøre mitt beste for å hjelpe og tilfredstille kundene. Mine arbeidsoppgaver er blant annet å passe på pengene og økonomien til kundene er i orden, samt registrer salgene. Kassa på Rema Ante meg det var noe slikt ja *knis*Du la ut agnet litt tidlig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) http://myfacewhen.com/images/90.jpg Endret 3. januar 2011 av L4r5 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Hvilket avspillingsprogram for musikk er det du benytter deg av? Jeg tenker hovedsakelig på mp3 spilleren min, men når du sier det skjedde det samme på winampen når jeg brukte det på min forige pc, pluss cd shuffelen.(Men det var mange år siden, hadde et annlegg med kansje 100 cd plater inni, så var det shuffle) Lars: Ok? Algoritme sier meg ikke så mye. Endret 3. januar 2011 av medlem-1432 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Algoritme sier meg ikke så mye. http://no.wikipedia.org/wiki/Algoritme I matematikk og informatikk er en algoritme en presis beskrivelse av en endelig serie operasjoner som skal utføres for å løse et problem. Ordet kommer fra navnet til den persiske matematikeren og astronomen Muhammad ibn Musa al-Khwarizmi (ca. 780 - 850). Han skrev flere bøker, blant annet boken Al-jabr wa'l muqabalah. Den inneholder en oppskrift - eller en algoritme - for hvordan bestemte annengradsligninger kan løses. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Kassa på Rema Kassa på RIMI her. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Lyden av SD-minnekort som knekker er ein av dei verste lydane som finnes i verda. Edit: Micro-SD, vel og merke. Bye bye, 8GB. Ikkje så big deal uansett, det var korrupt/totalt fucka Endret 3. januar 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Kassa på RIMI her. RIMI? O hat. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 RIMI? O hat. Kan jeg spørre hvorfor? Jeg er ganske ny, men jeg trives helt greit der. Mye ålreite folk, og butikken er akkurat passe stor til at du kan vite hvor ting ligger etc. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) http://myfacewhen.com/images/90.jpg http://images.cheezburger.com/completestore/2010/11/26/30b9f7f4-a7a8-4d64-a36e-c5891e4f88fb.jpg Abra kadabra, simsala frosk. Jeg er en trollmann, du er en tosk. Endret 3. januar 2011 av Glimti Husk å fjerne IMG-tags Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 RIMI? O hat. Kan jeg spørre hvorfor? Jeg er ganske ny, men jeg trives helt greit der. Mye ålreite folk, og butikken er akkurat passe stor til at du kan vite hvor ting ligger etc. Fordi alle RIMIbutikkene jeg har vært på er uoversiktlige og med gamle matvarer. *grøsse* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 http://myfacewhen.com/images/90.jpg http://images.cheezburger.com/completestore/2010/11/26/30b9f7f4-a7a8-4d64-a36e-c5891e4f88fb.jpg Abra kadabra, simsala frosk. Jeg er en trollmann, du er en tosk. En mektig TROLLMANNFROSK! Så mektig at jeg kan endre andres innlegg. Slå den om du kan! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Lyden av SD-minnekort som knekk er ein av dei verste lydane som finns i verda. Edit: Micro-SD, vel og merke. Bye bye, 8GB. Ikkje så big deal uansett, det var korrupt/totalt fucka Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg har ingen interesse av å konkurere med en frosk uansett hvor magisk den enn måtte være. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Kassa på Rema Kassa på RIMI her. Nå har jeg jobbet her i snart 4 år, og jeg kan med sikkerhet si at det er en fantastisk jobb. Eller, not so much. Men det kunne tross alt vært verre. Jobbet på Prix, f. eks. Ikke at Rimi er så veldig mye bedre da Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg har ingen interesse av å konkurere med en frosk uansett hvor magisk den enn måtte være. Men som frosk så kan jeg få prinsesser til å kysse meg. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Kanskje han blir til en prinsesse hvis du kysser han? Edit: Too slow ''/ Endret 3. januar 2011 av DevilFish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg