Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Malin, gå for oransje dongeri for ultimat gatebil-effekt. I alle fall på hotpantsen. Evt. Hooters-effekt.

Go go go!

Alt for deg! wub.gif (Ikke at jeg vet hva Hooters er..)

Du veit hvem Justin Bieber er, men du veit ikke hvem Tom waits for alice er og hva Hotters er?

Var Linda som ikke vet visste hvem Tom waits for alice var. ^^

Og Hooters har jeg aldri hørt om. Tror jeg. ermm.gif

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns hu skulle gå for noe med blomster på :ninja:

Så en underlig jente i går med booths, blomstrete tights, dressjakke, lang flette på ene siden av hodet og hatt...

Høres veldig kjent ut. I alle fall i Stavanger. Minner om ei jente jeg kjente for 9 år siden. =p

Malin, Hooters er like populært nå som da det kom. Har ingenting med tiår å gjøre.

Irriterer meg at jeg ikke fikk tid til et besøk denne gangen, så jeg har fortsatt bare den gangen sommeren 2007 å se tilbake til. Var ikke gammel nok til å drikke øl, men satt likevel på Hooters og pimpa "vann" (også kjent som Budweiser). Vi hadde en pitcher hver og ei heit, blond jente med nordiske aner kalt Eirin som serverte oss og på en merkelig måte klarte å tilfeldigvis helle første pitcher over den hvite, trange t-skjorta si. :p

det er jeg :cool:

Flink. :love:

Lenke til kommentar

Så en underlig jente i går med booths, blomstrete tights, dressjakke, lang flette på ene siden av hodet og hatt...

Høres veldig kjent ut. I alle fall i Stavanger. Minner om ei jente jeg kjente for 9 år siden. =p

Var ikke i Stavanger. Var på køen foran meg på Gardermoen.

Lenke til kommentar

Var ikke i Stavanger. Var på køen foran meg på Gardermoen.

Huh. Vel, da var det ikke den jenta jeg trodde likevel, for hun er atm i Stavanger. :p

Iaf. ifg. FB.

80 tallet minner det meg ikke om akkurat, nei.

var du innom hooters når du var i usa sjur? :p

Ja, i 2007. :p

I Vegas, med pappa og mannen til mammas kusine. :p

Begge gikk veldig god for at jeg var over 21 (selv om jeg ikke var det).

Jeg ser ingenting 80-talls med Hooters-babes for å være ærlig. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...