Abnormaxie Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Malin, gå for oransje dongeri for ultimat gatebil-effekt. I alle fall på hotpantsen. Evt. Hooters-effekt. Go go go! Alt for deg! (Ikke at jeg vet hva Hooters er..) Du veit hvem Justin Bieber er, men du veit ikke hvem Tom waits for alice er og hva Hotters er? Var Linda som ikke vet visste hvem Tom waits for alice var. ^^ Og Hooters har jeg aldri hørt om. Tror jeg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Var Linda som ikke vet visste hvem Tom waits for alice var. ^^ Og Hooters har jeg aldri hørt om. Tror jeg. Been living under a rock most of your life? The Hooters!! facepalm.jpg Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Var Linda som ikke vet visste hvem Tom waits for alice var. ^^ Og Hooters har jeg aldri hørt om. Tror jeg. Been living under a rock most of your life? The Hooters!! facepalm.jpg Folkens.. Jeg var ikke født på 80-tallet! Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 ^ Ikke jeg heller. Jeg har derimot brukt litt tid på internettet, det er kanskje fremmed for deg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Folkens.. Jeg var ikke født på 80-tallet! Vi trenger ikke kjenne deg for å vite det, men Hooters har ingenting med populærkultur fra noe som helst tiår å gjøre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg syns hu skulle gå for noe med blomster på Så en underlig jente i går med booths, blomstrete tights, dressjakke, lang flette på ene siden av hodet og hatt... Høres veldig kjent ut. I alle fall i Stavanger. Minner om ei jente jeg kjente for 9 år siden. =p Malin, Hooters er like populært nå som da det kom. Har ingenting med tiår å gjøre. Irriterer meg at jeg ikke fikk tid til et besøk denne gangen, så jeg har fortsatt bare den gangen sommeren 2007 å se tilbake til. Var ikke gammel nok til å drikke øl, men satt likevel på Hooters og pimpa "vann" (også kjent som Budweiser). Vi hadde en pitcher hver og ei heit, blond jente med nordiske aner kalt Eirin som serverte oss og på en merkelig måte klarte å tilfeldigvis helle første pitcher over den hvite, trange t-skjorta si. det er jeg Flink. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 JEG ER SINT!!!!!! Sjokk Frekk? Dere andre: Vel, jeg synes da det så rimelig åttitalls ut. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Rask til å få nytt sitat i signaturen ser jeg. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 JEG ER SINT!!!!!! Sjokk Frekk? Dere andre: Vel, jeg synes da det så rimelig åttitalls ut. *Bilde* Du har en merkelig formening om hvordan 80-tallet så ut, men det er vel kanskje fordi du ikke ble født før 10-15 år etter? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Så en underlig jente i går med booths, blomstrete tights, dressjakke, lang flette på ene siden av hodet og hatt... Høres veldig kjent ut. I alle fall i Stavanger. Minner om ei jente jeg kjente for 9 år siden. =p Var ikke i Stavanger. Var på køen foran meg på Gardermoen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) SuperAdreMalin: Du forundrer meg. Endret 3. januar 2011 av Jørgen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 80 tallet minner det meg ikke om akkurat, nei. var du innom hooters når du var i usa sjur? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 SuperAdreMalin: Du forundrer meg. How come? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Så en underlig jente i går med booths, blomstrete tights, dressjakke, lang flette på ene siden av hodet og hatt... Høres veldig kjent ut. I alle fall i Stavanger. Minner om ei jente jeg kjente for 9 år siden. =p Var ikke i Stavanger. Var på køen foran meg på Gardermoen. Huh. Vel, da var det ikke den jenta jeg trodde likevel, for hun er atm i Stavanger. Iaf. ifg. FB. 80 tallet minner det meg ikke om akkurat, nei. var du innom hooters når du var i usa sjur? Ja, i 2007. I Vegas, med pappa og mannen til mammas kusine. Begge gikk veldig god for at jeg var over 21 (selv om jeg ikke var det). Jeg ser ingenting 80-talls med Hooters-babes for å være ærlig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Huh. Vel, da var det ikke den jenta jeg trodde likevel, for hun er atm i Stavanger. Hun sto nå rett foran meg i køen til et fly som skulle til Stavanger. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 JEG ER SINT!!!!!! Sjokk Frekk? Alltid Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 SuperAdreMalin: Du forundrer meg. How come? Jeg trodde alle hadde hørt om Hooters, det er nærmest umulig og ikke ha hørt om dem hvis du noen gang har sett på TV og/eller amerikanske filmer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg