Balthier Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Tilbake til jenny skavlan .. Satan hun ligner faktisk på Tone Damli. Men Tone er fortsatt diggere <3 jenny: Tone: Vinner: Tone! Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hmm, Jeg forundrer meg av og til over alt det snodig som diskuteres på disusjon.no.... 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Baltus: Vi tok 3 pils hver i går så var ikke all verdens. Ser ho 2 ganger i året så vi må nu ha en skikkelig fylla før hun drar nordover igjen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Korsett med hotpants og strømper høres utrolig... Gatebilbabe ut. Well, I like it. er det det som er gatebilbabe? er det derfor bruttern er så opphengt i bil? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 er det det som er gatebilbabe? er det derfor bruttern er så opphengt i bil? Du, nå synes jeg du skal være snill, og ikke avsløre hemmeligheten til ganske mange Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Gatebilbabes er jenter som kler seg tacky og ødelegger bilvask med svamp og skum. 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 haha følte du deg truffet? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Er vel ikke akkurat unormalt å ta seg en dram med foreldrene vel? Har man alle et sunt forhold til alkohol så kan det være riktig trivelig. Enig. Jeg har ingenting i mot å drikke med foreldra mine. Eller å drikke meg dritings med fadern. Jenny Skavlan (og Tone og resten av gjengen) er btw overdrevent oppskrytt og ikke mer enn normalt søt. Aberet med dem alle, er at de er alt for tynne og for mye brunkrem-berte-stil. :| 1 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 haha følte du deg truffet? jeg nei? Liker bil fordi det er bil jeg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Gatebilbabes er jenter som kler seg tacky og ødelegger bilvask med svamp og skum. jenter + vann, svamp og skum = awesome, men det er kanskje bare meg som syntes Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Malin, gå for oransje dongeri for ultimat gatebil-effekt. I alle fall på hotpantsen. Evt. Hooters-effekt. Go go go! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jenny Skavlan (og Tone og resten av gjengen) er btw overdrevent oppskrytt og ikke mer enn normalt søt. Aberet med dem alle, er at de er alt for tynne og for mye brunkrem-berte-stil. :| Wørd Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 jenter + vann, svamp og skum = awesome, men det er kanskje bare meg som syntes Ingen som liker bilen sin vil ha det i nærheten av den. 1 Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Malin, gå for oransje dongeri for ultimat gatebil-effekt. I alle fall på hotpantsen. Evt. Hooters-effekt. Go go go! Jeg syns hu skulle gå for noe med blomster på Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 jenter + vann, svamp og skum = awesome, men det er kanskje bare meg som syntes Ingen som liker bilen sin vil ha det i nærheten av den. Jeg har ikke bil, men har scooter og har ikke hatt noe i mot å ha hatt overnevnte kombinasjon i nærheten av henne. ^^ Så lenge de er forsiktige når de vasker den slik at det ikke kommer vann inn i "motorrommet" / på tennpluggen (igjen). Begynner å bli "litt" lei av å kjøpe nye deler til min elskede Hege Bethisaleth. () Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jenny og Tone er fine de. Ane Dahl Torp, Mona Grudt, Lisa Karlsnes, Charlotte Thorstvedt og Therese Haugsnes er også alle fine. Jeg liker selv Celina Midelfart Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg syns hu skulle gå for noe med blomster på Så en underlig jente i går med booths, blomstrete tights, dressjakke, lang flette på ene siden av hodet og hatt... Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Malin, gå for oransje dongeri for ultimat gatebil-effekt. I alle fall på hotpantsen. Evt. Hooters-effekt. Go go go! Alt for deg! (Ikke at jeg vet hva Hooters er..) Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Alt for deg! (Ikke at jeg vet hva Hooters er..) Hva med meg da? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Malin, gå for oransje dongeri for ultimat gatebil-effekt. I alle fall på hotpantsen. Evt. Hooters-effekt. Go go go! Alt for deg! (Ikke at jeg vet hva Hooters er..) Du veit hvem Justin Bieber er, men du veit ikke hvem Tom waits for alice er og hva Hotters er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg