Gjest medlem-1432 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Noen som veit om nytt skattekort blir sendt automatisk på nyåret? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Det skal det ja De begynte i slutten av desember. Jeg har ikke fått mitt enda Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Der sier dere noe. Må skaffe skattekort jeg, istedet for frikort. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Der sier dere noe. Må skaffe skattekort jeg, istedet for frikort. Jeg har også tenkt på det, etter jeg fikk meg jobb. Men står mellom å ha frikort i tre måneder til, eller bare å skatte med en gang? Skjønner ingenting Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Men har dem samme skatteprosent som det forige? I såfall må jeg øke det, huff blir vel en eller 2 lønninger der dem trekker halv skatt jævlene, sånn ble det nå i høst. Nei mer enn det, fordi dem ikke greide og sende til meg. Måtte ringe 5 gang, og hver person sa forskjellig til meg og løy, hun ene snakket gebrokkent halvnorsk. Blir litt amper av å tenke på det. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Bare skatt med en gang du. Like greit. Når året er omme skal du ha betalt samme sum uansett. Bedre å få igjen på skatten, enn å få baksmell. Dessuten er det 50% skatt etter overstigelse av frikortgrensa. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg må skaffe sjæl. Går fra frikort til skattekort. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Du har overbevist meg. Da blir det bare å få tid til å gå bort på kontoret som kun har åpent når jeg ikke kan gå bort Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Du har overbevist meg. Da blir det bare å få tid til å gå bort på kontoret som kun har åpent når jeg ikke kan gå bort http://www.skatteetaten.no/ Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Du har overbevist meg. Da blir det bare å få tid til å gå bort på kontoret som kun har åpent når jeg ikke kan gå bort http://www.skatteetaten.no/ Jeg fyller det ut, og de kommer fram til at jeg skal ha frikort Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Da satt jeg på bussen på vei til jobb. "Yay"? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Har du pcn på bussen? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Noen som veit om nytt skattekort blir sendt automatisk på nyåret? Ja. Jeg fikk mitt i romjula. Men det spørs vel, jeg vet ikke om de som har prosenttrekk blir sendt ut automatisk. Ble ikke det sist jeg hadde prosenttrekk, i hvert fall (så nekta mannen men å ha prosenttrekk mer ). Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Er relativt stolt etter 5 mil på ski 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Fy flate hvor trøtt man skulle være i dag. Å jeg som planla en liten knert i dag og greier Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Fy flate hvor trøtt man skulle være i dag. Å jeg som planla en liten knert i dag og greier Har ikke sovet siden lørdag -> søndag. Tar en knert når jeg kommer hjem og går rett i sengs Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hvis noen har en ødelagt iPhone de vil kvitte seg med, send en PM Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Hei Kaféen Endret 3. januar 2011 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg