Mr. Lurk Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Saksøker USAs største bank for $ 1.784.000.000.000.000.000.000 Siden du bor i usa kan du gjøre dèt. Men hade, jeg stikker. Kos dere. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg bor ikke i USA. Jeg er på besøk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Opp klokka 0600 i morgen for å dra på jobb. Må vel i seng snart? Endte med null søvn og at jeg ser ut som et vrak i dag. Jippi. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Saksøker USAs største bank for $ 1.784.000.000.000.000.000.000 Siden du bor i usa kan du gjøre dèt. Men hade, jeg stikker. Kos dere. Slutt å lag lenker med feil i. stod HTTP://HTTP://... *edit* jeg rettet selvsagt feilen i sitatet mitt. Endret 3. januar 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Noen som vet om butikker osv pleier å være åpent 3.januar? Tenkte kanskje jeg skulle ta en tur til byen, men vist alt er stengt nå... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 http://www.dagbladet.no/2011/01/03/nyheter/data_og_teknologi/ipad/14921600/ Eg stemde "nettbrett?" kun fordi det er eit teit namn på dei jævla plankane Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Alt er åpent i dag. Unntatt de som har stengt for varetelling. Noe som faktisk kan være en del... Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 De aller fleste tok vel varetelling i romjulen? Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Min butikk tok det faktisk i tidlig november Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Alt er åpent i dag. Unntatt de som har stengt for varetelling. Noe som faktisk kan være en del... Let me rephrase: I dag er det ingen helligdag som skulle tilsi at butikkene skulle vært stengt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg ler faen hver gang jeg leser signaturen din Ajaco. :D Hvor ble egentlig linken av? Tror en moderator ble litt overivrig og fjerna den. Skal se om jeg får den på plass igjen imorgen els. Hvis det er en moderator som står bak er det sjeldent noe vits i å fikse den på plass igjen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hvis det er en moderator som står bak er det sjeldent noe vits i å fikse den på plass igjen. Tull og tøys. Alle vet jo at moderatorer fjerner ting på forumet bare for å plage uskyldige brukere. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hvis det er en moderator som står bak er det sjeldent noe vits i å fikse den på plass igjen. Tull og tøys. Alle vet jo at moderatorer fjerner ting på forumet bare for å plage uskyldige brukere. You got that right mister! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Let me rephrase: I dag er det ingen helligdag som skulle tilsi at butikkene skulle vært stengt. Nettop. En ypperlig dag å ha varetelling på. Siden det sikkert for mange koster mindre i tapt fortjeneste å stenge butikken en ekstra dag, enn det koster å betale helligdagstillegg for ansatte som skal telle varer i butikken. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 herregud nå er det på tide å legge seg før klokka tre trur jeg. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Åh, deilig med skole i morgen... Faen, eier ikke døgnrytme atm... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Abbabababaaaa. Jeg er trøtt, har drukket rundt fem kopper kaffe og romjulens ekstreme stillhet henger fortsatt litt igjen. Rastløs, mao. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg ler faen hver gang jeg leser signaturen din Ajaco. :D Hvor ble egentlig linken av? Tror en moderator ble litt overivrig og fjerna den. Skal se om jeg får den på plass igjen imorgen els. Hvis det er en moderator som står bak er det sjeldent noe vits i å fikse den på plass igjen. For noe tull! Hvorfor ble linken fjernet anyways? Litt for latterliggjøring av en bruker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg