L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dismayed: Ja, bare den ene KittyCat: Vel... Jeg setter ærlighet ganske høyt Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 EDIT: To sett skarpe klør+Fang ikke redd for deg... jeg kan sende Ida på deg! først sjarmerer hun deg i senk, før hun kapper av deg begge hender og føtter *kidnappe* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har vondt mellom høyre nesebor og høyre øye, irriterende : < Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har vondt mellom høyre nesebor og høyre øye, irriterende : < Stikke til legen, oO Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg stikker heimatt. Snakkas pjuskinger Snakkes, puta<3 Men jeg syns du skal komme til Oslo snart, L4r5. Vil se den RL. Ehh jeg mente piercingen altså. Endret 9. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har vondt mellom høyre nesebor og høyre øye, irriterende : < Er det så veldig rart, lillevenn? Two words: EN LITER!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Den var ganske heit, L4r5, du er skikkelig høyt på hawtztuff-lista med den Takk takk... Kanskje jeg bør flytte deg et par hakk opp pga. den kommentaren Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg har vondt mellom høyre nesebor og høyre øye, irriterende : < Er nok Aids, du bør nesten dra til legen ja Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Dismayed: Ja, bare den ene. aww, vurderer å ta en jeg og ^_^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Men jeg syns du skal komme til Oslo snart, L4r5. Vil se den RL. Ehh jeg mente piercingen altså. Ja jeg må nesten det... Kanskje jeg burde vente litt til den er grodd så skal du få lov til å leke med den også dismayed: Do it! Ingen vits i å vente. Eneste grunnen til at jeg ikke har tatt tidligere er nåleskreken min, men det var ikke ille i det hele tatt! Endret 9. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 *kidnappe* ikke smarteste du kommer til og gjøre i såfall... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Okay. Deal. Ey, ble det av fighten a? *løpe etter* Endret 9. januar 2008 av KittyCat Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Neheinei? Nei da så. Da får jeg vel nesten bare... *kidnappe* Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 ehm... hvor er egnetlig jeg plasert på de listene deres da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Aces, sant, sant. L4r5, woohoo ^^ Kim Salabim, foreldra mine og over halve slekta er leger. Jeg er drittlei av å bli kalt hypokonder for alt mulig og av å ikke bli tatt alvorlig. Dessuten tror jeg ikke noen av de holder taushetsplikta. De møtes på møter flere ganger i året hvor de deler erfaring og ler av pasientene sine og sykdommene og alt edit: Espen, høyt oppe sjarmis <3 Endret 9. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Okay. Deal. Ey, ble det av fighten a? *løpe etter* Jeg -vet- du vil se det andre også så jeg gadd ikke krangle på det Endret 9. januar 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Neheinei? Nei da så. Da får jeg vel nesten bare... *kidnappe* for og si det slik... jeg finner deg... og når Ida er fri, så har hun en fasinasjon for seriemordere, giftige gasser, og torturmetoder... så dette vil du angre veldig på! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvis du skal fortsette å mobbe meg slik logger jeg ut fra forumet og lager meg bruker på kvinneguiden.no isteden Du trenger ikke lage deg bruker en gang. Det håpløse forumet der er totalt åpent for gjesteposting i alle kategorier. er egentlig litt morsomt å trolle der noen ganger godt poeng, da forsvinner jeg Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kim Salabim, foreldra mine og over halve slekta er leger. Jeg er drittlei av å bli kalt hypokonder for alt mulig og av å ikke bli tatt alvorlig. Dessuten tror jeg ikke noen av de holder taushetsplikta. De møtes på møter flere ganger i året hvor de deler erfaring og ler av pasientene sine og sykdommene og alt Jeg vil bli lege! Lister, hva slags lister?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg