Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men jeg syns du skal komme til Oslo snart, L4r5. Vil se den RL. Ehh jeg mente piercingen altså.

Ja jeg må nesten det... Kanskje jeg burde vente litt til den er grodd så skal du få lov til å leke med den også ;)

dismayed: Do it! Ingen vits i å vente. Eneste grunnen til at jeg ikke har tatt tidligere er nåleskreken min, men det var ikke ille i det hele tatt!

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Aces, sant, sant.

L4r5, woohoo ^^

Kim Salabim, foreldra mine og over halve slekta er leger. Jeg er drittlei av å bli kalt hypokonder for alt mulig og av å ikke bli tatt alvorlig. Dessuten tror jeg ikke noen av de holder taushetsplikta. De møtes på møter flere ganger i året hvor de deler erfaring og ler av pasientene sine og sykdommene og alt

edit: Espen, høyt oppe sjarmis <3

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Hvis du skal fortsette å mobbe meg slik logger jeg ut fra forumet og lager meg bruker på kvinneguiden.no isteden :(

Du trenger ikke lage deg bruker en gang. Det håpløse forumet der er totalt åpent for gjesteposting i alle kategorier. er egentlig litt morsomt å trolle der noen ganger

godt poeng, da forsvinner jeg :)

Lenke til kommentar
Kim Salabim, foreldra mine og over halve slekta er leger. Jeg er drittlei av å bli kalt hypokonder for alt mulig og av å ikke bli tatt alvorlig. Dessuten tror jeg ikke noen av de holder taushetsplikta. De møtes på møter flere ganger i året hvor de deler erfaring og ler av pasientene sine og sykdommene og alt

Jeg vil bli lege!

Lister, hva slags lister?!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...