ZenMuch Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Skal på jobb? Jeg sitter på kontoret nå. Akkurat startet PC-en min for første gang på en hel måned! Rawr! Ja faktisk! Ble ringt før jul å sport om jeg ville være med på varetelling idag. Kommer til og føle meg søkkrik med de ekstra 100-lappene denne mnd Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Digg da! Er koselig å ha en jobb å komme til, uansett lønna. En plass må man jo starte. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Dersom jeg husker rett, så er du vekter, Arionomi. Stemmer det? Stemmer, det. Mobilvekter, til og med. Jobber kun om natta Beste tiden på døgnet, syns jeg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Dersom jeg husker rett, så er du vekter, Arionomi. Stemmer det? Stemmer, det. Mobilvekter, til og med. Jobber kun om natta Beste tiden på døgnet, syns jeg. Mobilvekter? Veier du mobiler? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 *fordømme den populære forkortelsen av ordet 'mobiltelefon'* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Ntaww, dakar Arinodin. *puse på* Jeg er så urolig nå. Fikk melding hjemmefra tidligere i dag om at det har vært innbrudd på studentboligene hvor jeg bor, og jeg vil vite mer, og helst få vite at det ikke er i vår leilighet det har vært innbrudd. Selv om tingene mine er forsikra, gir jeg faen i pengene. Tingene er mye viktigere. Miste tusenvis av sanger, filmer, bilder +++ Samt alle tegneseriene, bøkene, DVD-ene, vinylene, anlegget, Xboxene, PC-ene, fotoutstyret, alkoholen, prosjektoren, TV-ene ... Jeg blir uvel bare av tanken. :| Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Ja jeg skal hjem i dag... Har egentlig ikke noe lyst til det menne ... Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Oi. Det høres skummelt ut, Sjur Får håpe på det beste. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Mikkel, kjører du oppom Gubb og ser om du finner ut noe om hvilke leiligheter som er rana? Odin, ja, det er det eneste jeg kan gjøre. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Kler på meg, skal i tryvann idag! Noen andre? Endret 3. januar 2011 av Wizzlee Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 I all verden, det er da ikke russetid nå? oO Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Det er jeg. Fortsatt i California. Kommer til Norge på onsdag og til Steinkjer på søndag. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 I all verden, det er da ikke russetid nå? oO Det finnes jo en slalåmbakke der? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jaha? Ja, ikke vet jeg. For meg er Tryvann kun et sted hvor russen samles. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Jaha? Ja, ikke vet jeg. For meg er Tryvann kun et sted hvor russen samles. Og et sted der man står på brett. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Vel, den eneste aktiviteten jeg bedriver utendørs på vinterstid som ikke innebærer måking av sne, er å renne på akebrett (samt ha sneballkrig, samt bygge sneborger o.l.), og det gjøres helst ned bratte veier, skogsstier og bakker, gjerne hvor det er en sjanse for å møte på biler, folk og / eller dyr. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Er det ikke offpiste og en viss sjanse for å bli overkjørt / trampet ned / skade andre, er det ikke verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg