Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skal på jobb? Jeg sitter på kontoret nå. Akkurat startet PC-en min for første gang på en hel måned! Rawr!

Ja faktisk! Ble ringt før jul å sport om jeg ville være med på varetelling idag. Kommer til og føle meg søkkrik med de ekstra 100-lappene denne mnd :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ntaww, dakar Arinodin. :(

*puse på*

Jeg er så urolig nå. Fikk melding hjemmefra tidligere i dag om at det har vært innbrudd på studentboligene hvor jeg bor, og jeg vil vite mer, og helst få vite at det ikke er i vår leilighet det har vært innbrudd. Selv om tingene mine er forsikra, gir jeg faen i pengene. Tingene er mye viktigere. Miste tusenvis av sanger, filmer, bilder +++ Samt alle tegneseriene, bøkene, DVD-ene, vinylene, anlegget, Xboxene, PC-ene, fotoutstyret, alkoholen, prosjektoren, TV-ene ...

Jeg blir uvel bare av tanken. :|

Lenke til kommentar

Vel, den eneste aktiviteten jeg bedriver utendørs på vinterstid som ikke innebærer måking av sne, er å renne på akebrett (samt ha sneballkrig, samt bygge sneborger o.l.), og det gjøres helst ned bratte veier, skogsstier og bakker, gjerne hvor det er en sjanse for å møte på biler, folk og / eller dyr. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...