Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan skal en "approache" en butikksjef og spørre om de har deltidsstilling?

Sitter å skumleser gjennom en annonse der de trenger en deltidsarbeider i en sportsbutikk.

Har aldri søkt jobb før, utenom utplasseringer :p

"Hei, jeg er på jakt etter jobb. Hvordan er situasjonen med deltidsansatte?"

De trenger?

"Så bra, da legger jeg igjen en søknad og CVen min her, så er det bare å ta kontakt om du liker det du ser!"

De trenger ikke?

"Ahh, ok - men jeg kan jo bare legge igjen søknad og CV i tilfelle det skulle bli intressant ved en senere anledning, da!"

Lenke til kommentar

Hvordan skal en "approache" en butikksjef og spørre om de har deltidsstilling?

Sitter å skumleser gjennom en annonse der de trenger en deltidsarbeider i en sportsbutikk.

Har aldri søkt jobb før, utenom utplasseringer :p

Er vel ikke store forskjellen egentlig.

Jeg har allitd en liten "rutine" jeg gjennomfører. Går inn til nærmeste ansatte og spør etter daglig leder, når han kommer håndhilser jeg og sier navet mitt. Etter det spør jeg etter den evt stillingen som er utlyst.

Dusj, og kle deg ordentlig før du drar. Du får bare et førsteintrykk og det er utrolig viktig! Du skal prøve å overtale sjefen om at de trenger deg på plassen, så selvtillit er et pluss.

Skal selv snakke med butikksjef imorgen, så sitter her med kribler i magen :ph34r:

Lenke til kommentar

Thank you.

Får vel skrive søknad imorgen og ta en tur ned enten imorgen eller på tirsdag.

Hadde vært digg med jobb, spare opp penger til lappen, russetiden og alt annet som følger med.

@Nurk: Selvtillit, ja :p Det er noe det har blitt mindre av etter årene, får bare håper jeg manner meg nok opp.

Lykke til imorgen, da :thumbup:

Endret av Friction#
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

menn som sier "flapp av" fordi de tror de høres søte ut når de sier det frustrerer meg.

Kvinner frustrerer meg.

Lenke til kommentar

menn som sier "flapp av" fordi de tror de høres søte ut når de sier det frustrerer meg.

Kvinner frustrerer meg.

ja vi frustrerer meg å.

men menn som tror at baby-språk er søtt er værre

Fatlae skriveleif er være !!

dysleksi... sorry.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

La oss ikke kritisere den andres sprog... Med mindre det er en mann som snakker babyspråk! Finnes det egentlig menn som gjør det?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...