Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Ingen som tvinger henne til å være / bli kjendis FYI.

Nei, det eneste jeg sier at du som ikke-kjendis i motsetning til meg (,Coa) og Voe ikke helt vet hva det innebærer å være kjendis. Det er ikke så ofte man får tid til å gjøre de tingene "mannen i gata" gjør mellom all festingen, premierene og alt det andre vi kjendiser gjør. Hvis du bare visste hvor lang tid det tok for stylisten min å fikse håret mitt før jeg skal på den røde løperen hadde du ganske sikkert hatt en annen oppfatning av hvordan vi kjendiser har det.

Say what? Er du en kjendis som søker fred på diskusjon.no?

Hysj! Du trenger ikke å rope det ut til alle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er faktisk ikke "bare bare" å blogge på litt høyere nivå. Det ligger mye arbeid bak det Voe har gjort. Jeg leser ikke bloggen hennes (har vært innom et par ganger, men dog), men jeg skjønner veldig godt at hun ikke orker mer. Det krever mye psykisk. Som hun selv sa, å få lassevis med mail hver dag. Noen av dem vil være hyggelige og oppløftende, mens andre vil inneholde fornærmelser ei vanlig jente på hennes alder ikke takler i det lange løp. Jeg vet også at Voe har stilt opp på tv og slike ting som det. Å skulle være bloggekjendis og en ungdom med blant annet lekser og sosialt liv krever nok veldig mye energi. Og jeg beundrer folk som orker å dele så mye av seg selv med andre. Hun klart seg bra, etter min mening.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hatt kjæreste, slå den dere;P Får det neppe heller^^

Jeg sa det samme da jeg var 6 og jeg sier det nå i en alder av 24.

Fatter ikke at jeg gidder å fortsette og prøve, men jeg har i det minste slutta å whine om akkurat det her. :wee:

Holder med alt annet jeg whiner om.

Lenke til kommentar

Fatter ikke at jeg gidder å fortsette og prøve, men jeg har i det minste slutta å whine om akkurat det her. :wee:

Whinepetrusser og pessimister begge to. ph34r.gif

Lenke til kommentar

Da jeg var på din alder hadde ikke jeg noengang hatt det heller. Nå er jeg en beryktet kvinnebedårer.

Player!ph34r.gif Alle må passe seg for Bjørn, han tar dyden deres og stikker'a!

Faen heller. Jeg er ingen player om det er det som er definisjonen ass.

Jeg ønsker ingens dyd.

Lenke til kommentar
Jeg har blitt sliten, rett og slett

Hvordan i helvete kan man bli sliten av å sitte foran PCen og skrive tull, og samtidig tjene penger på det?

Ugh.

Lett. Jeg har ofte følt meg utbrent og vurdert å kutte ut hele forumet og alle andre steder jeg er kjent.

Bare ... Logge ut, og aldri komme tilbake.

Blir så lei. Så evig, evig lei. Og så sliten. Tror ikke jeg klarer mer. Folk er så ... Negative!

Lenke til kommentar

Hei på dere.

Jeg, eller rettere sagt: Søsteren min har et problem med å logge inn. Brukernavnet er helt riktig, og passordet er både jeg og hun 99 % sikker på at er riktig. Når vi deretter skal få sendt nytt passord på e-mail, er brukernavnet feil - Som jeg har sjekket via min bruker, er helt riktig.

Hjelp?

Lenke til kommentar

Whinepetrusser og pessimister begge to. ph34r.gif

Ta deg en dusj, kjøp deg noen klær, kle deg som en mann - vis at du er bevist på det du går med, klipp håret og ta skjegget. Da skal du se. IKKE syt iallefall, med mindre du ønsker å grave din egen grav selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Hei på dere.

Jeg, eller rettere sagt: Søsteren min har et problem med å logge inn. Brukernavnet er helt riktig, og passordet er både jeg og hun 99 % sikker på at er riktig. Når vi deretter skal få sendt nytt passord på e-mail, er brukernavnet feil - Som jeg har sjekket via min bruker, er helt riktig.

Hjelp?

Brukernavn og innloggingsnavn er ikke det samme. Eller, trenger ikke være det.

Lenke til kommentar

Noen her husker sikkert når Osse-mon her på forumet sendte en amerikaner noe norsk mat å teste.

http://www.lordkat.com/lordkat-eats-norway.html

Vel... Osse-mon skal snart sende sin tredje pakke (nummer to var med surstrømming) og trenger hjelp tilåfinne ut hva han skal sende denne gangen.

Gå inn her og kom med forslag:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1244398

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Hei på dere.

Hjelp?

Ta kontakt med en admin.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...