Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Kjenner flere som ikke har flatskjerm, så så uvanlig er det nå ikke. Har ikke egen tv jeg heller, og er det jeg vil ha, og da en flatskjerm.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hatt kjæreste, slå den dere;P Får det neppe heller^^

Du er 16 år ffs, du er bare et barn. Ingen jenter vil ha en gutt som sitter å synes synd på seg selv fordi han synes han er stygg. Med den innstillingen der kommer du aldri til å få kjæreste. Gjør noe med det, eller glem hele greia.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hei på dere.

Jeg, eller rettere sagt: Søsteren min har et problem med å logge inn. Brukernavnet er helt riktig, og passordet er både jeg og hun 99 % sikker på at er riktig. Når vi deretter skal få sendt nytt passord på e-mail, er brukernavnet feil - Som jeg har sjekket via min bruker, er helt riktig.

Hjelp?

Lenke til kommentar

Ingen som tvinger henne til å være / bli kjendis FYI.

Nei, det eneste jeg sier at du som ikke-kjendis i motsetning til meg (,Coa) og Voe ikke helt vet hva det innebærer å være kjendis. Det er ikke så ofte man får tid til å gjøre de tingene "mannen i gata" gjør mellom all festingen, premierene og alt det andre vi kjendiser gjør. Hvis du bare visste hvor lang tid det tok for stylisten min å fikse håret mitt før jeg skal på den røde løperen hadde du ganske sikkert hatt en annen oppfatning av hvordan vi kjendiser har det.

Say what? Er du en kjendis som søker fred på diskusjon.no?

Lenke til kommentar

Jeg har aldri hatt kjæreste, slå den dere;P Får det neppe heller^^

Du er 16 år ffs, du er bare et barn. Ingen jenter vil ha en gutt som sitter å synes synd på seg selv fordi han synes han er stygg. Med den innstillingen der kommer du aldri til å få kjæreste. Gjør noe med det, eller glem hele greia.

Helt enig med deg der. Men dette har han jo mast om tidligere også. Han fikk omtrent samme tilbakemeldinger da også, uten at det hjalp stort.

Lenke til kommentar

Jeg som peide å se på alle bloggene til VOE :cry:

Hvorfor ble de "nedlagt"?

Hun ble "sliten" av å blogge.

Du vet, er jo slitsomt å taste på tastaturet, ta bilder av seg selv og tenke igjennom hva man har gjort i det siste.

Var vel heller alle kommentarene som sa ' DØØØØØØØØØØØ DIN ***** HORE ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Er det verdt å reise til Hove hvis du er under 18?

Sålenge du er over 16 er jo campen der :thumbup:

Den ene kvelden jeg var på Hove var DRITFET!

Så hvis det kommer mange bra band, vil jeg absolutt si det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...