Mchansern Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Stille her... Men jeg kan fortelle alle at vår (kjære) Voe har sluttet å blogge Edit: Link https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=787750&view=findpost&p=16708821 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Stille her... Men jeg kan fortelle alle at vår (kjære) Voe har sluttet å blogge Edit: Link Synd Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Og her går alt sin vante gang? Mikkel er fortsatt badass med spade og Zerda interesserer seg fortsatt for awesome ting. Dnfk Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Kjeften, Jonas. Ingenting er som det var! 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Dere har bare ikke peiling på hvor enormt slitsomt det er å være kjendis. Jeg derimot forstår Voe fullt og helt. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Kjeften, Jonas. Ingenting er som det var! La meg nå leve i min egen fantasti da. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Ingen som tvinger henne til å være / bli kjendis FYI. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Dere har bare ikke peiling på hvor enormt slitsomt det er å være kjendis. Jeg derimot forstår Voe fullt og helt. Jeg støtter Jørgen her. Jeg har selv erfart det. Det er ikke lett å være Coa Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Dere har bare ikke peiling på hvor enormt slitsomt det er å være kjendis. Jeg derimot forstår Voe fullt og helt. Jeg støtter Jørgen her. Jeg har selv erfart det. Det er ikke lett å være Coa Jepp, var så vanskelig for meg at jeg måtte fake min egen død. Mvh Elvis Presley. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Ingen som tvinger henne til å være / bli kjendis FYI. Nei, det eneste jeg sier at du som ikke-kjendis i motsetning til meg (,Coa) og Voe ikke helt vet hva det innebærer å være kjendis. Det er ikke så ofte man får tid til å gjøre de tingene "mannen i gata" gjør mellom all festingen, premierene og alt det andre vi kjendiser gjør. Hvis du bare visste hvor lang tid det tok for stylisten min å fikse håret mitt før jeg skal på den røde løperen hadde du ganske sikkert hatt en annen oppfatning av hvordan vi kjendiser har det. 1 Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Kjeften, Jonas. Ingenting er som det var! La meg nå leve i min egen fantasti da. Hvis du ønsker fantasi, har du ingenting her å gjøre Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Og her går alt sin vante gang? Mikkel er fortsatt badass med spade og Zerda interesserer seg fortsatt for awesome ting. Dnfk Oh yeah! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 JEG HAR LYST PÅ EN FLATSKJERM TV. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 JEG HAR LYST PÅ EN FLATSKJERM TV. JA, DET HAR DU VEL Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 JEG HAR LYST PÅ EN FLATSKJERM TV. Finnes det faktisk folk i 2011 som ikke har flatskjerm? wow! Det er nesten en større bragd enn å ha det. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 JEG HAR LYST PÅ EN FLATSKJERM TV. HJELPER SIKKERT Å ROPE!!! ELKJØP HAR FORRESTEN EN 32" LCD TIL 1990KR. Jeg vil ha Xbox live. Min var visst gått ut Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 JEG HAR LYST PÅ EN FLATSKJERM TV. Finnes det faktisk folk i 2011 som ikke har flatskjerm? wow! Det er nesten en større bragd enn å ha det. Jeg liker kvalitet, så jeg kjører 32" Widescreen CRT Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg har 32tommers kassetv. Retro, ass. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg har aldri hatt kjæreste, slå den dere;P Får det neppe heller^^ 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg