Mchansern Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 God eftermiddag! Da er jeg tilbake på forum, etter ca. 6 dager uten. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Vi har ikke savnet deg. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) 'HELVETTE SÅ HAR MAN SNUDD DÖGNET! Edit: Gomorgen Endret 2. januar 2011 av Sebbe Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 'HELVETTE SÅ HAR MAN SNUDD DÖGNET! Edit: Gomorgen Du er ikke den eneste. Hadde egentlig problemer med å holde meg våken til det ble kveld, men det endte med at jeg sovnet klokka 6 i morgest. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Fant nettopp ut at jeg har fri i morgen. Halleluja. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 'HELVETTE SÅ HAR MAN SNUDD DÖGNET! Edit: Gomorgen Kjenner følelsen... Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hvordan fikser du en link og gi den et navn, Runar? Slik som "fantastisk" [url=http://cl.ly/3q0J]Fantastisk![/url] Takk takk Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Vi har ikke savnet deg. Selvsagt har dere savnet meg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Snu døgnet ja. Jeg tenkte som så at det å sette alarmen til kvart over sju i mårres var en lur ting så jeg får vendt meg til å stå opp tidlig. Våkner klokka sju og tenkter "Dæven, det var da enkelt!" og la meg til å sove igjen til klokka var ni Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Du er jo helt gæren, Mikkel! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 ja jeg er helt på tuppa. lever farlig Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 letteste måten og snu døgnet, er og holde seg våken gjennom hele natta og dagen etter, slik at du er mega trøtt når fornuftig leggetid kommer 2 Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Charlie og Sjokoladefabrikken på tvnorge! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Charlie og Sjokoladefabrikken på tvnorge! Her blir det Silence of the lambs på dvd som kjæresten min ga meg. Har hatt en obsession med Thomas Harris og karakteren Hannibal lecter i det siste, så det passer bra. Bøkene er bedre, men likevel. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 letteste måten og snu døgnet, er og holde seg våken gjennom hele natta og dagen etter, slik at du er mega trøtt når fornuftig leggetid kommer Neh, da sover jeg bare 13-14 timer -.- Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Vel, jeg skal opp på jobb klokken 6 imorgen. Jeg er glad. Hvorfor begynte jeg ikke å snu tilbake døgnet for fire dager siden? Lenke til kommentar
TacoFjes Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Stille her... Men jeg kan fortelle alle at vår (kjære) Voe har sluttet å blogge Edit: Link Endret 2. januar 2011 av TacoFjes 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg