Datasmurf Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Nei, nå tar jeg meg selv i nakken og går til sengs. 3 timer senere enn planlagt. Takke faen for ferie, opp om to og en halv time, lulz. I r stupid! Herp derp. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 for enkelte er det det. jeg har skole neste mandag. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg begynner ikke før tirsdag. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Deilig å tjene 1170 kroner på fire og en halv time, mens alle andre sover. Lurer på om jeg skal kjøpe dress i løpet av uken. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Deilig å tjene 1170 kroner på fire og en halv time, mens alle andre sover. Lurer på om jeg skal kjøpe dress i løpet av uken. digg, tjener alltid penger for og sove, men ikke fult så mye Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Deilig å tjene 1170 kroner på fire og en halv time, mens alle andre sover. Lurer på om jeg skal kjøpe dress i løpet av uken. Eller dele det? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Eehm! Melding på Fronter: "Hei, Malin! Eg har sett opp rekkefylgja på presentasjonane, og sidan du skal reise vekk rett etter skulen byrjar igjen, har eg sett opp deg først. Presentasjonen skal vere den 4. januar, og vare omtrent 5 min. Ellers får du kose deg mykje i ... " Og så en masse vrøvl. Skjer da? Ser det ut som jeg har laga presentasjon i jula? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Presentasjon på 5 min... Jeg tror aldri jeg har laget det mer enn dagen i forveien noen gang. Ofte samme dagen. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Deilig å tjene 1170 kroner på fire og en halv time, mens alle andre sover. Lurer på om jeg skal kjøpe dress i løpet av uken. Eller dele det? Eller dele det? Dele det med deg? Nei. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Deilig å tjene 1170 kroner på fire og en halv time, mens alle andre sover. Lurer på om jeg skal kjøpe dress i løpet av uken. Eller dele det? Eller dele det? Dele det med deg? Nei. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hvordan fikser du en link og gi den et navn, Runar? Slik som "fantastisk" Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) I hvilket fag er det du skal ha presentasjon? Hva skal fremføringen omhandle? Ønsker deg lykke til! Endret 2. januar 2011 av Sidious Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 I hvilket fag er det du skal ha presentasjon? Hva skal fremføringen omhandle? Ønsker deg lykke til! I historie, presentasjon om Subedei the Warrior og noe shit til. Tusen takk! Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hvordan fikser du en link og gi den et navn, Runar? Slik som "fantastisk" Du klikker på den lille lenken ved siden av smiley'n. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hvordan fikser du en link og gi den et navn, Runar? Slik som "fantastisk" [url=http://cl.ly/3q0J]Fantastisk![/url] Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Malin: Ok. Forstår godt at du har litt panikk, men det ordner seg helt sikkert. Du har jo ennå morradagen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 så nettopp filmen Buried. satan... Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Fantastisk! SHUT UP!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg