Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
B-real: Din hedonist! Formen er bra i og med at jeg ikke har vært på druen eller anvendt andre rusmidler natt til i dag. :) Takker forresten for nyttårsmeldinga. Lå og sov da jeg fikk den!
Jeg er hedonist når jeg er hjemme hos gamlingen, er noe av det absolutt første som skal gjøres og det er å hoppe i badekarret.

Når man dusjer resten av året blir et badekar plutselig en orgasmisk opplevelse :love:

No worries, må spre litt "juleglede" på den måten man kan finne økonimisk fornuftig..he he he.

Morgenmusikk: Gnarls Barkley - Who's gonna save my soul now

Lenke til kommentar

Har vært på middag hos naboene. De er fantastiske, flytta hit for 5 mnd sider eller noe.. Men fy fader så der lukter! Jeg skulle hente noe inne på et rom, og sto bare og brakk meg. Jeg jobber på et sykehjem (les:om sommerene i alle fall) uten å brekke meg at all. De har evig mange dyr inne, og diverse sandkasser ved siden av matbordet.. ermm.gif

Men, jeg er utrolig glade i dem!

Hva er det du har blitt utsatt for da? :\

Skal ikke gå spesielt inn i detaljer, siden hele saken er veldig komplisert og dette er relativt offentlig, men jeg har fått hjertet knust av ei jente som elsker meg.

Ahw! :( Er her for deg om du vil snakke, søting! Vi er alle glade i deg! wub.gif

Lenke til kommentar
Hva er det du har blitt utsatt for da? :\

Skal ikke gå spesielt inn i detaljer, siden hele saken er veldig komplisert og dette er relativt offentlig, men jeg har fått hjertet knust av ei jente som elsker meg.
Kvinner/kjærligheten er ingen lett ting. Føler med deg. Trodde selv man hadde noe på gang men pff...

*kle på seg tskjorten "I'm just a TOOL"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...