Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Selv mobilen min slår det der :p

Jobbnettet.

1093545147.png

Synd jeg ikke var på linja til gamle jobben min. Der var det 100mb/s opp og ned :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Konamikoden. :wee:

@Baki: Se nederst til høyre på skjermen din, eventuelt øverst til høyre.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Er forøvrig hjemme etter middag og barhopping.

Åt en fantastisk hickory-burger, medium med perfekt bacon og hickorysaus (samt herlig, herlig cheddar), samt chili fries med ranch! :D

Så gikk pappa og jeg på bar. Først på en som het Hotsy Totsy. Jeg trodde det ville være en redneck-pub med halvnakne damer og shady bluegrass, men det viste seg å være et ganske allright saloon-ish sted med gratis chili, rock'n'roll og digge damer. Samt et herlig herretoalett med en ganske spesiell vask, pissoar, vanlig toalett og erotiske sort-hvitt bilder av 40-50-talls halvnakne kvinner.

Siden gikk vi til Club Mallard, som var en ekstremt tacky "jaktbar" med helt feil klientell (les: personer i 20-åra).

Det var skinnstoler, peis, billiard, utstoppa fisker og hjort, ski, truger, geværer, bilder av dyr og annet (som elg i solnedgang), og alt var dekt med glitter, guirlander og annen julepynt.

Forfriskende gåtur hjem også. :wee:

Lenke til kommentar

Ååååh, god morgen alle sammen. :) Det er søndag, og skolen starter igjen snart. Jeg trøster meg med at jeg skal til Lillestrøm i dag, samt at det er litt under seks måneder igjen med skole. Og på den tiden har vi to ferier til, samt alle fridagene i mai. For ikke å glemme russetiden og alle eksamene fra mai til skoleslutt. (og ja, jeg ser faktisk på eksamener som fri fra vanlig skole. :) )

Lenke til kommentar

Mens jeg har sett det jeg tror er en norsk jente på Sør- eller Østlandet som tar av seg klærne og står i veikanten under ei bjørk og haiker.

Bare synd det var så dårlig kvalitet. Ja ja, jeg har også lest om en amerikansk dame på 36 som lever i en hule utenfor Washington, D.C. eller noe som er autist-savant og noe andre greier (som lat, møkkete og generelt nasty), samt veldig seksuelt frigjort. Interessant blogg. Tror jeg skal gjøre noe lignende for å tiltrekke lesere til bloggene mine.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...