Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Selv mobilen min slår det der Jobbnettet. Synd jeg ikke var på linja til gamle jobben min. Der var det 100mb/s opp og ned Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) oppdaga nettopp "you win the internets"-funksjonen på forumet. Skøy Tell me. Trykk ↑ ↑ ↓ ↓ ← → ← → B A. red: Endret 2. januar 2011 av edge Lenke til kommentar
Baki Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Noen som vet hva klokka er? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Konamikoden. @Baki: Se nederst til høyre på skjermen din, eventuelt øverst til høyre. Endret 2. januar 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 God natt. ...eller bokstavlig talt; God morgen. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Men min er spesiell. Bare se på hvordan pingen er usansynelig høy, og hvordan det tar 5min for å laste ned en enkel side full av tekst. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Kom til pappa, veslegutt. Nå skal du få kos. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Er forøvrig hjemme etter middag og barhopping. Åt en fantastisk hickory-burger, medium med perfekt bacon og hickorysaus (samt herlig, herlig cheddar), samt chili fries med ranch! Så gikk pappa og jeg på bar. Først på en som het Hotsy Totsy. Jeg trodde det ville være en redneck-pub med halvnakne damer og shady bluegrass, men det viste seg å være et ganske allright saloon-ish sted med gratis chili, rock'n'roll og digge damer. Samt et herlig herretoalett med en ganske spesiell vask, pissoar, vanlig toalett og erotiske sort-hvitt bilder av 40-50-talls halvnakne kvinner. Siden gikk vi til Club Mallard, som var en ekstremt tacky "jaktbar" med helt feil klientell (les: personer i 20-åra). Det var skinnstoler, peis, billiard, utstoppa fisker og hjort, ski, truger, geværer, bilder av dyr og annet (som elg i solnedgang), og alt var dekt med glitter, guirlander og annen julepynt. Forfriskende gåtur hjem også. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Ååååh, god morgen alle sammen. Det er søndag, og skolen starter igjen snart. Jeg trøster meg med at jeg skal til Lillestrøm i dag, samt at det er litt under seks måneder igjen med skole. Og på den tiden har vi to ferier til, samt alle fridagene i mai. For ikke å glemme russetiden og alle eksamene fra mai til skoleslutt. (og ja, jeg ser faktisk på eksamener som fri fra vanlig skole. ) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg glemmer alltid at du er så ung, Halvor. Du fremstår som godt over 20! :o Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hei, det er bare fordi jeg er over snittet mer reflektert og moden enn det andre på min alder er. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 God morgen, har vært ute å sluppet ut og foret hestene,nå skal jeg se vekk ikke musen som sover Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Mens jeg har sett det jeg tror er en norsk jente på Sør- eller Østlandet som tar av seg klærne og står i veikanten under ei bjørk og haiker. Bare synd det var så dårlig kvalitet. Ja ja, jeg har også lest om en amerikansk dame på 36 som lever i en hule utenfor Washington, D.C. eller noe som er autist-savant og noe andre greier (som lat, møkkete og generelt nasty), samt veldig seksuelt frigjort. Interessant blogg. Tror jeg skal gjøre noe lignende for å tiltrekke lesere til bloggene mine. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Oslo i dag Hjem til min kjære Xbox som har vært dypt savnet i jula. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 skjer med at det er så mildt ute. nesten så shortsen må fram jo. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Nyttårsrock i dag,kan bli bra og kan bli drit. Kvaliteten har vært sånn ymse de siste årene jeg har vært der Hvordan er formen til resten av folket i dag? Har koset meg i badekar i dag med babyolje i vannet og skum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg