Ajaco Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hvorfor har jeg aldri lekt med Bridge før? Dette er jo et mye bedre program til å fikse bilder i enn Photoshop! Tuller du? Bridge er et browsingprogram i Adobe-serien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Det er nok Lightroom han surrer med. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Meh. Dansker som snakker engelsk er forjævlig. Verre enn dansk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hvorfor har jeg aldri lekt med Bridge før? Dette er jo et mye bedre program til å fikse bilder i enn Photoshop! Tuller du? Bridge er et browsingprogram i Adobe-serien. Det er nok Lightroom han surrer med. Teknisk sett er det Camera Raw. Lightroom har jeg fortsatt ikke prøvd. Meh. Dansker som snakker engelsk er forjævlig. Verre enn dansk. I know. Umulig å forstå dem når de roper ut taktikker og hva faen på VT. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Klokka er snart fire, jeg er ikke trøtt og jeg hører på JORDIN SPARKS. Ingenting er normalt lenger. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 For tre minutter siden dundret Katy Perry - Firework ut av hodetelefonene her. Klokken er visst mye. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 For tre minutter siden dundret Katy Perry - Firework ut av hodetelefonene her. Klokken er visst mye. Den er jo awesome! Trøndere som har lagan også. Dessuten er hun dritdigg! 1 Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Det verste er at du har rett. Sangen er heftig. Kjerringa også. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Visste dere at Ajaco er awesome? Pokker så synd han ikke bor her, ellers skulle jeg kapra han. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Hør på dama, hun har helt rett Koselig å høre, dog Edit: Ikke min feil at du bor på norges mest øde sted. Endret 2. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hva sa? :o Her er jeg snill og søt, så får jeg den slengt i ansiktet ... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Meh. Dansker som snakker engelsk er forjævlig. Verre enn dansk. I know. Umulig å forstå dem når de roper ut taktikker og hva faen på VT. Ennå jeg faktisk hørte på en danske som representerte et firma (reklame/preview av en forsterker) så måtte jeg av og til konsentrere meg for å skjønne han. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Visste dere at Ajaco er awesome? Pokker så synd han ikke bor her, ellers skulle jeg kapra han. jeg er veldig enig ^^ han er et kupp Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 oppdaga nettopp "you win the internets"-funksjonen på forumet. Skøy Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) oppdaga nettopp "you win the internets"-funksjonen på forumet. Skøy :wininternets: ? [/internets] ? Noes :< Endret 2. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 oppdaga nettopp "you win the internets"-funksjonen på forumet. Skøy Tell me. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Bare 1 time og 40 minutter igjen på jobb. Har sitter her alene siden 02.30 og det er dødt som i graven.... eller tror forresten det er mer liv i graven med tanke på mark etc. Faen meg første Lørdagen jeg noensinne kan huske at det har vært såpass rolig her. Angrer på at jeg ikke tok med meg laptopen så jeg kunne ha spilt. Disse jobb-pcen nytter ikke å spille kabal med en gang Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Vel, jeg går og finner senga, så får dere gjøre som dere vil. Sov godt, folkens! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg