Flux1 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg foretrekker faktisk å være alene i et stort, mørkt hus. Go figure. Jeg liker også å vandre alene i skogen i mørket. Jo reddere jeg klarer å gjøre meg selv, jo bedre! Prøvd Amnesia: The Dark Descent? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 I have not. Et spill, antar jeg? Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 http://www.amnesiagame.com/ Ett av de værre Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg foretrekker faktisk å være alene i et stort, mørkt hus. Go figure. Jeg liker også å vandre alene i skogen i mørket. Jo reddere jeg klarer å gjøre meg selv, jo bedre! Prøvd Amnesia: The Dark Descent? Er Amnesia: The Dark Descent virkelig skummelt? Jeg klarer ikke å se for meg et spill faktisk klare å være skummelt. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Har hørt det er skummelt. Men du må jo spille det i ett mørkt rom, alene med god surround. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 det er rimelig skremmende å spille da ja http://www.youtube.com/watch?v=loSzpvq73FY 1 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Den videoen med "Scary Gameplay" kjedet livet av meg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 virkelig? jeg syns den var ekstremt underholdene :!: Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Prøver å se karakterene mine på norsktentamen, men itslearning vil ikke :S Rettelse: Itslearning liker ikke firefox, men IE går helt fint ... ble en 4 Endret 2. januar 2011 av Flux1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hahaha, Robot Unicorn Attack Death Metal version! Elsker det Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 virkelig? jeg syns den var ekstremt underholdene Tenkte på den på hjemmesiden. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Noen som har forslag til morsome ting jeg kan lage i photoshop? Lyst på en utfordring. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Ajaco: Ny logo til bandet mitt Endret 2. januar 2011 av Knewt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Noen som har forslag til morsome ting jeg kan lage i photoshop? Lyst på en utfordring. Bland Dotten, Jarmo,TWFA og L4r5 sammen! *sukk* Jeg er en fucktard. Blir aldri klok på noen uansett hvor mye jeg prøver. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 haha det var jo lattis, som man sier. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hadde nesten glemt hvor morro det er å bruke laserpenn gitt,pappa har en som når nesten for langt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Har hørt det er skummelt. Men du må jo spille det i ett mørkt rom, alene med god surround. Er sånn jeg spilte Doom 3 da det kom. Samt F.E.A.R. og et par andre slike spill. Alene, mørk kjeller, surround og prosjektor. Aldri i mitt liv vært så redd mens jeg spilte spill. =p Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Ajaco: Ny logo til bandet mitt Endte opp med et bloggbanner for en 15år gammel søster til en på forumet her Edit: Hvordan band spiller du i Knewt? Kanskje dere skal få noe annet en paint-logo. Endret 2. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Ajaco: Ny logo til bandet mitt Endte opp med et bloggbanner for en 15år gammel søster til en på forumet her Edit: Hvordan band spiller du i Knewt? Kanskje dere skal få noe annet en paint-logo. Metalband. Bare å sjekke ut (link i signatur). Vi har en halvveis-logo, men du trenger ikke tenke på hvordan den ser ut om du skulle finne på å lage noe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hvorfor har jeg aldri lekt med Bridge før? Dette er jo et mye bedre program til å fikse bilder i enn Photoshop! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg