Deadmau5 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 omg its a double rainbow <3 http://www.youtube.com/watch?v=OQSNhk5ICTI&feature=player_embedded#! XD XD XD XD XD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Mja, hver sin smak. Du får ikke se det på meg, f.eks. Men du er awesome uten, så det så! Woo! Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Slutten av sesong fire på Dexter? Holy fudge on a stick altså :omg: Sesong 5 er awesome. Jeg skal spare meg selv helt til dvden kommer, og ikke laste noe ned. Har gjort det hver sesong. Ganske så sykt at jeg faktisk har klart å holde meg Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Noen som har tips for å ikke være husredd? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Jo jo, men hvorfor må goons være så himla oppi ham? Kan de ikke bare legge fra seg Busey-fandomen og la den få gå til 4chan-freaksa? Dessverre, men sånn funker det ikke. Så lenge han er et levende show så kommer folk til å følge han som en flue følger bæsj. Bedre nå da ? Endret 2. januar 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Noen som har tips for å ikke være husredd? Sett på musikk, og gjør noe du synes er gøy/tar opp konsentrasjonen din? Ikke at jeg har erfaring med å være husredd, men vil da tro at det hjelper. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 husredd? Man blir redd for å være alene om kvelden/natta, er ikke helt sikker på hva definisjonen er, trodde alle viste om det utrykket.. Huff tør ikke legge meg! Sett på musikk, og gjør noe du synes er gøy/tar opp konsentrasjonen din? Ikke at jeg har erfaring med å være husredd, men vil da tro at det hjelper. Satte på musikk i sted, men måtte skru ned da jeg følte at jeg ikke hørte det hvis det kom gående noen bak meg. Har det stående på lavt da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jo jo, men hvorfor må goons være så himla oppi ham? Kan de ikke bare legge fra seg Busey-fandomen og la den få gå til 4chan-freaksa? Dessverre, men sånn funker det ikke. Så lenge han er et levende show så kommer media til å følge han som en flue følger bæsj. Hvem snakker om media? Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 ^ Jeg liker å gå rundt i hele huset, sjekke alle skumle kriker og kroker, trekke for noen gardiner samt dobbeltsjekke alle dører. Så lager jeg det litt ekstra koselig på rommet mitt. Jeg kan fremdeles finne på å være redd, men jeg vet ihvertfall at det er irrasjonelt, og det hjelper meg litt. Rydder rommet nå btw! Kjempekos, fant virkelig inspirasjonen. Ikke den kjipe hurtigryddingen, den hyggelige og langsomme koseryddingen. Når jeg i tillegg får stige til hemsen blir rommet mitt superkoselig. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Noen som har tips for å ikke være husredd? Gå til de stedene du frykter. Hjelper å se at det ikke er noe der. Med mindre det faktisk befinner seg noe i mørket. Da har du et problem. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 ^ Jeg liker å gå rundt i hele huset, sjekke alle skumle kriker og kroker, trekke for noen gardiner samt dobbeltsjekke alle dører. Så lager jeg det litt ekstra koselig på rommet mitt. Jeg kan fremdeles finne på å være redd, men jeg vet ihvertfall at det er irrasjonelt, og det hjelper meg litt. Jeg vil helst ikke gå mer rundt i huset nå, har slukket lysene nede og sitter nå oppe, men jeg har ikke sjekket kjelleren og alle rommene. Har derimot sjekket at det ikke var spor inn til inngangen (så ut ytterdøra) og jeg har sjekket under senga. Saken er at jeg er litt sløv med å låse, og har vært borte noen timer i kveld med ulåst dør (bor litt landelig til i en dødvei, med kun 2 andre hus, så er ikke trafikk/gjennomgang av mennesker hit) Så tenker jeg ENN OM det sitter en galning med øks i kjellern nå. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Ring noen du kjenner, se på en fin film. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Gå til de stedene du frykter. Hjelper å se at det ikke er noe der. Med mindre det faktisk befinner seg noe i mørket. Da har du et problem. Det der hjalp egentlig ikke å lese. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Sett på anlegget på full guffe og skrik ut at hvem enn som måtte være der må komme ut med en gang! Funker hver gang Lenke til kommentar
Populært innlegg Jørgen Skrevet 2. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. januar 2011 Gå ned i kjelleren nå. Jeg gidder liksom ikke sitte her hele kvelden. 10 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Gå til de stedene du frykter. Hjelper å se at det ikke er noe der. Med mindre det faktisk befinner seg noe i mørket. Da har du et problem. Det der hjalp egentlig ikke å lese. Det hjelper faktisk å se etter. Jeg har aldri vært noe særlig redd for mørket, men jeg har aldri følt meg noe særlig trygg heller. Nå i det siste har jeg begynt å ta med hunden på tur midt på natta, ved 11 - 12 tiden om kvelden. Går som regel på små skogstier eller bare rett ut i skogen uten stier. Svart som natta til man får nattesyn. I starten var det relativt skummelt, men jeg har lært meg at det ikke finnes noe der ute. Hører jeg en lyd, går jeg som regel mot det stedet det kommer fra. Nå er det ikke skummelt i det hele tatt lenger. Jeg prøver å snu rollen slik at det er meg de skal være redd for, ikke omvendt. ' Det er jo selvfølgelig en sjangse for at noe eller noen venter i mørket og sniker seg innpå når du lukker øynene når du legger deg, men sjangsene er små. Selv om man aldri kan vite helt sikkert. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 syns det er litt moro å gå ut i skogen som du sier der. gjør som regel bare når jeg går tur med en hund som jeg da passer. blir ikke hund sjøl før jeg har flytta til et mer fast sted. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg foretrekker faktisk å være alene i et stort, mørkt hus. Go figure. Jeg liker også å vandre alene i skogen i mørket. Jo reddere jeg klarer å gjøre meg selv, jo bedre! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Ser poenget Coa, for noen funker det sikkert bra, men jeg kan ikke gå rundt å sjekke, det går ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg