Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hver sin smak. Jeg er lei av å se ansiktet hans dukke opp over alt, og har vært det i nå 2 år. :p

Det er fordi han er så syk i hodet at han egentlig burde legges inn på et mentalsykehus. Men han er nok såpass med penger at han klarer å holde seg borte fra sånne steder.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

you know the drill, pic or it dident happend

Han postet jo bilde...

som skulle forestille ansikt uttrykket hans!

-.-

Lenke til kommentar

Hver sin smak. Jeg er lei av å se ansiktet hans dukke opp over alt, og har vært det i nå 2 år. :p

Det er fordi han er så syk i hodet at han egentlig burde legges inn på et mentalsykehus. Men han er nok såpass med penger at han klarer å holde seg borte fra sånne steder.

Jo jo, men hvorfor må goons være så himla oppi ham? Kan de ikke bare legge fra seg Busey-fandomen og la den få gå til 4chan-freaksa?

V-form er råsexy! dribble.gif

Mja, hver sin smak. Du får ikke se det på meg, f.eks. :p

Lenke til kommentar

Women, the best freaking firewall in the world

1. One human cell contains 75MB genetic information.

2. One sperm contains a half of that; that is 37.5MB.

3. One ml of semen contains 100 million sperms.

4. In average, ejaculation lasts for 5 sec and contains 2.25 ml semen.

5. This means that the throughput of a man’s member is equal to (37.5MB x 100,000,000 x 2.25)/5 = 1 687 500 000 000 000 byte/second = 1,6875 Тerabyte/sec

This means that the female eggcell withstands this DDoS attack at 1,5 terabyte per second, and only lets through one(!) data package, thereby being the best freaking hardware firewall in the world!

The downside of it is that this only small data package that it lets through, hangs the system for the whole of 9 months!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...