MrBjoern Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Skulle tilbydt deg røyk om jeg hadde. Jeg skal jo slutte da. Så det er egentlig ikke noe stress. Bare akuratt i dag at nikotinsuget ble så utrolig enormt. D: Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 tror det faller på spagetti carbonara, bare at jeg tar kylling istedenfor bacon Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg skal jo slutte da. Så det er egentlig ikke noe stress. Bare akuratt i dag at nikotinsuget ble så utrolig enormt. D: Ta deg en gåtur i dette utrolig fine været! I did, plapra med Puke Nukem samtidig. Som btw var lite interessert i å snakke.. -.-' Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Bakte poteter, ovnsstekte poteter, stuede poteter, kokte poteter, råstekte poteter, annapoteter, duchessepoteter, potetpuré osv. Jeg elsker poteter. 2 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Bakte poteter, ovnsstekte poteter, stuede poteter, kokte poteter, råstekte poteter, annapoteter, duchessepoteter, potetpuré osv. Jeg elsker poteter. så ufattelig enig! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) tror det faller på spagetti carbonara, bare at jeg tar kylling istedenfor bacon spagetti carbonara, bare at jeg tar kylling istedenfor bacon bare at jeg tar kylling istedenfor bacon kylling istedenfor bacon Du er GAL, mann! Endret 1. januar 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Ta deg en gåtur i dette utrolig fine været! I did, plapra med Puke Nukem samtidig. Som btw var lite interessert i å snakke.. -.-' Jaaaaa, ikke noen dum idé. Får se, kanskje jeg legger meg snart. xD Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 tror det faller på spagetti carbonara, bare at jeg tar kylling istedenfor bacon spagetti carbonara, bare at jeg tar kylling istedenfor bacon bare at jeg tar kylling istedenfor bacon kylling istedenfor bacon Du er GAL, mann! hun er fryktelig opptatt av kosthold Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Slutten av sesong fire på Dexter? Holy fudge on a stick altså :omg: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Derfor pleier jeg å låse døren til rommet mitt når jeg kommer hjem. Veldig ofte fordi jeg sovner naken på sofaen, i kontorstolen, på gulvet eller oppå dyna. Eyh, don't do that at my place.. Kun når jeg kommer hjem fra fylla, eller to dager med døgning. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Slutten av sesong fire på Dexter? Holy fudge on a stick altså :omg: Eg såg nettopp slutten på sesong 1 LOL Endret 1. januar 2011 av svelemoe Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Derfor pleier jeg å låse døren til rommet mitt når jeg kommer hjem. Veldig ofte fordi jeg sovner naken på sofaen, i kontorstolen, på gulvet eller oppå dyna. Eyh, don't do that at my place.. Kun når jeg kommer hjem fra fylla, eller to dager med døgning. Hmm.. Ok! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Man får ikke perfekt V-kropp uten å ha et visst genetisk anlegg for det; men man kan få en flott kropp uansett - spesielt om man trener med omhu for å bygge kroppen slik at det harmonerer med utgangspunktet. Hva mener du er en perfekt V-kropp, og hvorfor mener du man må ha genetisk anlegg for det? En balansert, atletisk kropp med en overkropp som er V-formet. Et eksempel fra renessansen: V-form begynner å se bra ut når det er nok til at det er markert. Tar man det for langt så blir det mer en smakssak om man liker det. Har man genetisk anlegg for det, så vises V-trekkene selv når man er syltynn, og man beholder lett en slik form mens man bygger muskler. Det er utvilsomt en estetisk fin kropsform, og undersøkelser viser at menn med markert V-form blir rangert som mer attraktive enn menn med andre kropsfasonger. http://en.wikipedia.org/wiki/Physical_attractiveness#V-shaped_torso_and_muscularity Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Ahh, jeg føler bare at jeg må si det til noen. Jeg har fått kjæreste. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Han var ikke så pen da 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hmm, artig. Når jeg ser på det, så har jeg faktisk en V-form Jeg er dog ganske tynn da. Zeromac: Grattis Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Gary Busey? Av alle ... Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 ... Helt klart at folk er bygd på forskjellige måter. Noen har allerede ganske store muskler uten å ha trent i det hele tatt. Om de itillegg har stor benbygning så har personen en ganske tydelig V-form. Noen er også født med mindre muskler og liten benbygning. Disse er tynne personer som igrunn har en ganske spinkel og rett kroppsfasong. Men det betyr ikke at denne tynne personen ikke har annlegg for å få en V-kropp. Det krever bare mer jobb. Om musklene i kroppen din trenes, og du får i deg nok mat, vil musklene vokse, sånn er det bare. Om musklene dine vokser, vil kroppfasongen din endres. Grunnen til at kroppen får en V-form er pga ryggmusklene. De blir bredere, og du vil derfor se bredere ut i den øvre delen av kroppen. Om du skal bli tynn rundt magen, så må fettet bort, noe som er grunnen til at magen ser stor ut. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Gary Busey? Av alle ... Han er jo perfekt. Han er både gal og sikkert høy på litt av hvert. Endret 1. januar 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg