Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tror det faller på spagetti carbonara, bare at jeg tar kylling istedenfor bacon

spagetti carbonara, bare at jeg tar kylling istedenfor bacon

bare at jeg tar kylling istedenfor bacon

kylling istedenfor bacon

Du er GAL, mann!

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar

tror det faller på spagetti carbonara, bare at jeg tar kylling istedenfor bacon

spagetti carbonara, bare at jeg tar kylling istedenfor bacon

bare at jeg tar kylling istedenfor bacon

kylling istedenfor bacon

Du er GAL, mann!

hun er fryktelig opptatt av kosthold :p

Lenke til kommentar

Derfor pleier jeg å låse døren til rommet mitt når jeg kommer hjem. Veldig ofte fordi jeg sovner naken på sofaen, i kontorstolen, på gulvet eller oppå dyna. :p

Eyh, don't do that at my place.. ermm.gif

Kun når jeg kommer hjem fra fylla, eller to dager med døgning. :p

Hmm.. Ok!

Lenke til kommentar

Man får ikke perfekt V-kropp uten å ha et visst genetisk anlegg for det; men man kan få en flott kropp uansett - spesielt om man trener med omhu for å bygge kroppen slik at det harmonerer med utgangspunktet.

Hva mener du er en perfekt V-kropp, og hvorfor mener du man må ha genetisk anlegg for det?

En balansert, atletisk kropp med en overkropp som er V-formet.

Et eksempel fra renessansen:

450px-Michelangelos_David.jpg

V-form begynner å se bra ut når det er nok til at det er markert.

zac-efron.jpg

Tar man det for langt så blir det mer en smakssak om man liker det.

PICT0804.JPG

Har man genetisk anlegg for det, så vises V-trekkene selv når man er syltynn, og man beholder lett en slik form mens man bygger muskler. Det er utvilsomt en estetisk fin kropsform, og undersøkelser viser at menn med markert V-form blir rangert som mer attraktive enn menn med andre kropsfasonger. http://en.wikipedia.org/wiki/Physical_attractiveness#V-shaped_torso_and_muscularity

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Hmm, artig.

Når jeg ser på det, så har jeg faktisk en V-form :cool:

Jeg er dog ganske tynn da.

Zeromac: Grattis :thumbup:

Lenke til kommentar

...

Helt klart at folk er bygd på forskjellige måter. Noen har allerede ganske store muskler uten å ha trent i det hele tatt. Om de itillegg har stor benbygning så har personen en ganske tydelig V-form. Noen er også født med mindre muskler og liten benbygning. Disse er tynne personer som igrunn har en ganske spinkel og rett kroppsfasong.

Men det betyr ikke at denne tynne personen ikke har annlegg for å få en V-kropp. Det krever bare mer jobb.

Om musklene i kroppen din trenes, og du får i deg nok mat, vil musklene vokse, sånn er det bare. Om musklene dine vokser, vil kroppfasongen din endres. Grunnen til at kroppen får en V-form er pga ryggmusklene. De blir bredere, og du vil derfor se bredere ut i den øvre delen av kroppen. Om du skal bli tynn rundt magen, så må fettet bort, noe som er grunnen til at magen ser stor ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...