Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyll den med isbiter og ta den med ut på luftetur en gang i timen. :)

Eller, serr. Mulig at den er full av støv? :)

Dunno. Hvordan sjekker jeg? Vifta fungerer i tillegg dårlig. Faktisk tror jeg ikke den fungerer i det hele tatt. :p Og så har jeg greid å knuse et eller annet shit på baksiden.. ermm.gif

Lenke til kommentar

Dunno. Hvordan sjekker jeg? Vifta fungerer i tillegg dårlig. Faktisk tror jeg ikke den fungerer i det hele tatt. :p Og så har jeg greid å knuse et eller annet shit på baksiden.. ermm.gif

Jeg tror kanskje du har svaret på problemene dine der... :p

Om vifta ikke går, kan det være fordi den er full av støv, eller fordi den faktisk er ødelagt. Jeg kan sjekke det ut for deg om du leverer laptopen hjemme hos meg i Drammen, og spanderer en kaffe og et lite måltid. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg går utifra at du ikke bare skulle mate henne med poteter, så ris eller pasta er gode erstatninger som metningsgarnityr.

Jeg ville laget en pastarett som f.eks. en god hjemmelaget lasagne med salat eller en ragu/frikassé med ris og grønnsaker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror kanskje du har svaret på problemene dine der... :p

Om vifta ikke går, kan det være fordi den er full av støv, eller fordi den faktisk er ødelagt. Jeg kan sjekke det ut for deg om du leverer laptopen hjemme hos meg i Drammen, og spanderer en kaffe og et lite måltid. :wee:

Ah, såklart.. Sier fra neste gang jeg er der, ut i neste århundre en gang.. :p

Lenke til kommentar

Jeg går utifra at du ikke bare skulle mate henne med poteter, så ris eller pasta er gode erstatninger som metningsgarnityr.

Jeg ville laget en pastarett som f.eks. en god hjemmelaget lasagne med salat eller en ragu/frikassé med ris og grønnsaker.

tenkte ikke bare poteter :p men spiser nesten alt med poteter :p

hmmm kanskje pasta med kylling og saus?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...