Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man får ikke perfekt V-kropp uten å ha et visst genetisk anlegg for det; men man kan få en flott kropp uansett - spesielt om man trener med omhu for å bygge kroppen slik at det harmonerer med utgangspunktet.

Alt som kreves er motivasjon, blodslit og rett kosthold. Og når man er godt i gang og kjenner/ser at kroppen nærmer seg perfeksjon, sakte men sikkert - så er det en fin følelse. Mengden tilgjengelig testosteron øker også, noe som i seg selv er herlig - man kjenner det på kroppen at noe skjer.

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar

Man får ikke perfekt V-kropp uten å ha et visst genetisk anlegg for det; men man kan få en flott kropp uansett - spesielt om man trener med omhu for å bygge kroppen slik at det harmonerer med utgangspunktet.

Alt som kreves er motivasjon, blodslit og rett kosthold. Og når man er godt i gang og kjenner/ser at kroppen nærmer seg perfeksjon, sakte men sikkert - så er det en fin følelse. Mengden tilgjengelig testosteron øker også, noe som i seg selv er herlig - man kjenner det på kroppen at noe skjer.

Absolutt enig!

Lenke til kommentar

har lagt på meg et par kilo trur jeg i jula nå, men jeg har fått delvis v-form.

trur ikke jeg kan få ordentlig v-form. men heller en "boks" :p

Lenke til kommentar

Hva mener du er en perfekt V-kropp, og hvorfor mener du man må ha genetisk anlegg for det?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...