Stoddart Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Underholdningsåret! Venter egentlig på at skolen begynner igjen... 10.jan! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg liker folk som må rakke ned på folk på nettet for å heve seg selv. Jeg digger deg, Jann - Ove. Du er så intelligent og et fantastisk godt menneske. Jeg kan ikke tenke meg at noen kan være et like godt menneske som deg! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jørgen. Noen som fikk meg seg Take That på Royal Variety i natt btw? Imponerende bruk av ørten lekre dansere. http://www.youtube.com/watch?v=qqOgJZvf6YU Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jørgen. Noen som fikk meg seg Take That på Royal Variety i natt btw? Imponerende bruk av ørten lekre dansere. http://www.youtube.com/watch?v=qqOgJZvf6YU Måtte kikke på videoen når du sa det var lekre dansere og trodde det var damer, helt til jeg kom litt ut i sangen og fant ut at det var bare menn som lå på gulvet. Da var plutselig sangen ikke like bra lengere Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Ikke skole! Vettug døgnrytme, og kompiser... Seff, skole! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Ser dette bra ut som muffinsoppskrift? Rundt 4 dl mel 2 dl sukker 200 gram smeltet smør 1 skje vaniljesukker 1 skje bakepulver 200 gram sjokolade 2 egg Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Du er observant, du. Edit: Ser greit ut. Jeg ville brukt et egg til og litt melk. Endret 1. januar 2011 av Jørgen Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Faen hvor jeg savner den gangen jeg var iferd med å få en slik kropp. Hadde jeg hatt troen på konseptet nyttårsforsett så hadde vel det å begynne å trene vært noe. Men det spørs om det blir utsatt til snøen forsvinner. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Glemte melka.... Så +1 dl melk og + 1 egg? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Ser greit ut. Jeg ville brukt et egg til og litt melk. @Muffinsbrukeren Edit: Ja, tror det vil gjøre susen. Endret 1. januar 2011 av Jørgen Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Faen hvor jeg savner den gangen jeg var iferd med å få en slik kropp. Hadde jeg hatt troen på konseptet nyttårsforsett så hadde vel det å begynne å trene vært noe. Men det spørs om det blir utsatt til snøen forsvinner. Noen er laget for å bli "sånn" andre er ikke Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Edit: Ser greit ut. Jeg ville brukt et egg til og litt melk. Hvordan lærer man seg til å se slikt? Bare bake veldig mye? 1 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Petter: ja; og når man vet man har anlegget, men har fått utlevert andre plager som gjør det vanskelig å trene så er det irriterende. Det er noe med den tradisjonelle atletiske V-formen. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Edit: Ser greit ut. Jeg ville brukt et egg til og litt melk. Hvordan lærer man seg til å se slikt? Bare bake veldig mye? Har prøvd å spise mye muffins, men det slo feile veien Så må være at man baker mye. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Faen hvor jeg savner den gangen jeg var iferd med å få en slik kropp. Hadde jeg hatt troen på konseptet nyttårsforsett så hadde vel det å begynne å trene vært noe. Men det spørs om det blir utsatt til snøen forsvinner. Noen er laget for å bli "sånn" andre er ikke Jeg er laget for å bli sånn. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Faen hvor jeg savner den gangen jeg var iferd med å få en slik kropp. Serlig Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Faen hvor jeg savner den gangen jeg var iferd med å få en slik kropp. Serlig du har ikke vært innom kosthold og trenings delen av forumet altså Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Faen hvor jeg savner den gangen jeg var iferd med å få en slik kropp. Serlig du har ikke vært innom kosthold og trenings delen av forumet altså Er det nok å poste der for å få fin kropp altså? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg