Aces Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Ugly Betty var spennende! Skjer her a? Følg med på CSI nå du, det blir spennende! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Hvofor slutte? Det gjør meg liksom ikke mer mann, for å si det sånn. Jeg liker serien, men hva med min mannlige stolthet? Nesten bare Prison Break jeg finner bedre Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Følg med på CSI nå du, det blir spennende! Døh, selvfølgelig Det gjør meg liksom ikke mer mann, for å si det sånn. Jeg liker serien, men hva med min mannlige stolthet? Nesten bare Prison Break jeg finner bedre Joda Blir ikke mer mann av å IKKE se det, for å si det sånn... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Ugly Betty var spennende! Skjer her a? Følg med på CSI nå du, det blir spennende! CSI new york er ikke noe og juble for (er det med han stalker`n igjen idag?) Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Joda Blir ikke mer mann av å IKKE se det, for å si det sånn... o.O Prøver du å si at Ugly Betty duger for manndommen min? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Ugly Betty var spennende! Skjer her a? Følg med på CSI nå du, det blir spennende! CSI new york er ikke noe og juble for (er det med han stalker`n igjen idag?) ja! *dukke under puta* Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 o.O Prøver du å si at Ugly Betty duger for manndommen min? Ja, og hvis ikke så kan jeg ta meg av manndommen din (Bare tuller Espen) ja! *dukke under puta* *holde rundt genseren* (bruker alle putene i ryggen ) Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Ja, og hvis ikke så kan jeg ta meg av manndommen din (Bare tuller Espen) Akkurat det der, gjør at jeg er småredd for denne tråden... Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Ja, og hvis ikke så kan jeg ta meg av manndommen din (Bare tuller Espen) Akkurat det der, gjør at jeg er småredd for denne tråden... Slapp av småen, jeg biter ikke hardt... Jeg tror jeg er pervers i dag Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Eplefe sitter og asosialiserer seg totalt. Jeg trenger underholdning. Desperat. Heeeelp? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Eplefe sitter og asosialiserer seg totalt. Jeg trenger underholdning. Desperat. Heeeelp? Lag deg en spå^^ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Oooh! Forslag til hva som kan stå? =D Lenke til kommentar
Aces Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Oooh!Forslag til hva som kan stå? =D hm... Hva slags type spå vil du ha da? En fremtids-spå, en pervers-spå, en kjedlig-spå, en hvemskaldugiftedegmed-spå, eller noe annet? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Du velger! ^^ *brette febrilskt* Lenke til kommentar
Aces Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Da sier vi pervers! Fordi Nora føler seg så pervers i dag, kan hun sikkert komme med noen gullkorn Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Nora! Tar du utfordringen? =D Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Dere er for pervo i dag, og SasaB føler seg ikke slik i dag... *løpe skremt ut av tråden* Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Da sier vi pervers! Fordi Nora føler seg så pervers i dag, kan hun sikkert komme med noen gullkorn Jada, det kan jeg sikkert *tenke* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Spåen mangler nå bare perverse gullkorn. x) Lenke til kommentar
Aces Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Dere er for pervo i dag, og SasaB føler seg ikke slik i dag... *løpe skremt ut av tråden* Skal vedde på at du har noen gullkorn på lager, du også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg