Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen TV-serier som er å anbefale? :) Har sett fem sesonger av How I Met Your Mother, og jeg elsker det. :love:

Castle

Burn Notice

Breaking Bad

Vampire Diaries (den er... litt barnslig fjortiss isj, men tar seg _veldig_ opp etterhvert, og går over til å faktisk til å bli utrolig bra)

TBBT (som Runar skrev)

Dexter

Prison Break

Gossip Girl :love:

Endret av Ajaco
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har kommet opp med den mest geniale (eller bare lateste) måten å lage ett stk. amerikansk pannekake.

Ta frem stemkepanna, ta ett egg, litt flytende smør, en liten skje bakepulver og vaniljesukker, bland med mel og melk til riktig konsistens rett i panna.

Skru på panna på lav/medium varme.

Gå opp og glem pannekaka.

Når det lukter litt svidd fra røren som kom opp på sidene (og du kommer på at du begynnte å lage pannekake) er det på tide å snu den.

Ta frem en smørklatt og lønnesirup fra skapet, ta pannekaken på en tallerken og spis! :thumbup:

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Du kan jo se litt av sesong seks også :D

Venter til den blir ferdigsendt på TV, så jeg får sett hele i sammenheng. :love:

Noen TV-serier som er å anbefale? :) Har sett fem sesonger av How I Met Your Mother, og jeg elsker det. :love:

Castle

Burn Notice

Breaking Bad

Vampire Diaries (den er... litt barnslig fjortiss isj, men tar seg _veldig_ opp etterhvert, og går over til å faktisk til å bli utrolig bra)

TBBT (som Runar skrev)

Dexter

Prison Break

Gossip Girl :love:

Jeg sier takk til alle tipsene, sett bort fra Gossip Girl. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvorfor sett bort fra Gossip Girl? Hva er greia med at folk ikke en gang prøver det? Pga navnet?

Mest sannsynlig. Ikke sikkert han ser etter en serie som handler om jentedrama.

Plastikk. Gossip. Jentedrama. Uff.

Plastikk? Nooo

Gossip? <3

Jentedrama? POPCORN!!!

Uff? YAY!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...