Sameboe Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Fare for vannskade hvor? At my place... it's a flood in tha bathroom! Men trenger ikke igjennom gulvet hos oss... Dessuten må jeg på jobb om ti minutter Endret 1. januar 2011 av Sameboe Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Fare for vannskade hvor? Leser du ikke i tråden i det hele tatt eller? Sameboe er lat og får ikke til å tørke opp vann han har sølt. Så derfor lar dem det ligge, når det flyter 1 cm. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Tenker det er mange fyllesjuke sjeler i landet nå ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Fare for vannskade hvor? At my place... it's a flood in tha bathroom! Men trenger ikke igjennom gulvet hos oss... Dessuten må jeg på jobb om ti minutter Jeg sier meg enig med Gypsy på dette, slacker! Fare for vannskade hvor? Leser du ikke i tråden i det hele tatt eller? Sameboe er lat og får ikke til å tørke opp vann han har sølt. Så derfor lar dem det ligge, når det flyter 1 cm. Har ikke for vane å sjekke sånt alt for nøye på kvelder som nyttårsaften. Eller på nach. Nå er jeg riktignok ikke på nach, men sitter her med et glass sur og tørr champagne, kjeks og nikotinsug fra helvete, om ikke annet. Og jobber med bilder. Endret 1. januar 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Noen som kan låne meg sumo-kontoen for idag, slik jeg får sett WBA- Man.Utd? Ikke vær redde, dere kan jo skifte passord etterpå, og jeg vil bare se kampen idag. Dessuten går det an å vær mangen på en konto har jeg funnet ut. Takk. Send p.m! Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg kom hjem fra fest nr 2 halv seks, og ble vekket av mamma kl elleve i morges " Nå er det på tide å stå opp, rommet ditt ser helt jævlig ut. " ( Hennes ord) Flott mamma, jeg er helt klar for å rydde rommet mitt etter en kveld på flaska 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Derfor pleier jeg å låse døren til rommet mitt når jeg kommer hjem. Veldig ofte fordi jeg sovner naken på sofaen, i kontorstolen, på gulvet eller oppå dyna. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg storkoste meg i natt Beste nyttårsaften noen sinne! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hadde en rimelig laber feiring. Samlet sammen en liten gjeng syke folk, satt her og hostet og nesten sovnet hele gjengen. Gikk ut på terrassen rundt 12 og såg utover Bergen og alt fyrverkeriet. Men vi koste oss jo. Drakk litt og hørte musikk og pratet. La meg vel i kvart over ett tiden. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Derfor pleier jeg å låse døren til rommet mitt når jeg kommer hjem. Veldig ofte fordi jeg sovner naken på sofaen, i kontorstolen, på gulvet eller oppå dyna. Eyh, don't do that at my place.. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Rar start på året gitt. Ikke er jeg overdrevent tørst når jeg våkner å formen er god Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Da blir det Terminator 2. Lurer på om dvdspillern på stua støtter himbrent Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Fikk du nå fine julegaver i år du Mikkel? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg fikk mange fine julegaver i 2010 men ingen i år. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 God morgen kan dra til helvete! Akutt diare og fyllesyke damn you rådyrlår! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Tenkte jeg skulle ha kotelett og ris, men så skal jeg lage riskrem og vil ikke ha ris til middagen da. what to do, what to do.. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Er ikke fyllesyk for engangs skyld Deilig å våkne opp uten balleskank og kvalme Lenke til kommentar
multisync Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Tenkte jeg skulle ha kotelett og ris, men så skal jeg lage riskrem og vil ikke ha ris til middagen da. what to do, what to do.. Lag ovnstekte potetbåter med sjøsalt og urter Og ha riskrem til dessert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg