Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Fare for vannskade hvor? :p

Leser du ikke i tråden i det hele tatt eller? Sameboe er lat og får ikke til å tørke opp vann han har sølt. Så derfor lar dem det ligge, når det flyter 1 cm. :nei:

Lenke til kommentar

At my place... it's a flood in tha bathroom! Men trenger ikke igjennom gulvet hos oss...

Dessuten må jeg på jobb om ti minutter :p

Jeg sier meg enig med Gypsy på dette, slacker! :p

Leser du ikke i tråden i det hele tatt eller? Sameboe er lat og får ikke til å tørke opp vann han har sølt. Så derfor lar dem det ligge, når det flyter 1 cm. :nei:

Har ikke for vane å sjekke sånt alt for nøye på kvelder som nyttårsaften. :)

Eller på nach.

Nå er jeg riktignok ikke på nach, men sitter her med et glass sur og tørr champagne, kjeks og nikotinsug fra helvete, om ikke annet.

Og jobber med bilder. :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Noen som kan låne meg sumo-kontoen for idag, slik jeg får sett WBA- Man.Utd? Ikke vær redde, dere kan jo skifte passord etterpå, og jeg vil bare se kampen idag. Dessuten går det an å vær mangen på en konto har jeg funnet ut. Takk.

Send p.m!

Lenke til kommentar

Hadde en rimelig laber feiring. Samlet sammen en liten gjeng syke folk, satt her og hostet og nesten sovnet hele gjengen. Gikk ut på terrassen rundt 12 og såg utover Bergen og alt fyrverkeriet.

Men vi koste oss jo. Drakk litt og hørte musikk og pratet. La meg vel i kvart over ett tiden.

:)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Tenkte jeg skulle ha kotelett og ris, men så skal jeg lage riskrem og vil ikke ha ris til middagen da. what to do, what to do..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...