Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jaaaaaaaaaaaaarmoooooooooo! Jeg blir truet av en moderator! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg har to ting jeg særlig frem til i 2011. Om 18 dager blir jeg 18 år. I April blir jeg onkel. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Godt nyttår! Du fikk årets første DNFK post btw. HVORFOR VAR DU IKKE UTE OG KLEMMET VENNER OG BEKJENTE?! Script seff Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Syk på nyttårsaften.. da ble det photoshop. Etter noen timers arbeid, så ble dette resultatet: Feedbackz? Grunnet møkkaskjerm ser dere med god skjerm en god del fler detaljer enn meg, så mye detaljer vil nok være ganske latterlige. Men fortvil ikke! Bestile ny skjerm igår. Edit: Lol @ signaturen min nederst til høyre. Blodharry. Bare orka ikke lage noe fancy, så tok en litt grungy font og gjorde den lesbar. Endret 1. januar 2011 av Ajaco Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Akkurat kommet hjem fra nattens feiring. Av en eller annen rar grunn har jeg lyst å gå på ski. Synd jeg ikke kan huske når jeg sist sov eller hva jeg gjorde de siste timene i 2010 eller har gjort de første timene i 2011. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Godt nyttår. Fy faen for en stusslig nyttårsaften, tilbringt på et hotellrom i USA. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Da var juleavataren borte for i år. Noen som har en fin avatar de er villig til å gi bort ? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Fuck! Jeg fikk oversvømt badet vårt etter en fem minutters dusj! >.< Og jeg har prøvd så godt jeg kan å tørke opp What to do? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Tørk mer? Med hva da om jeg tørr spørre? Er en grunn til at jeg kommer hit å spørr! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Herregud da mann, ta en hånduk, tørk, vri av vannet i vasken eller noe. Gjenta prosedyren til vannet er borte, og ta en tør hånduk eller 2 på slutten for å få det mest mulig tørt. You can do it! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Herregud da mann, ta en hånduk, tørk, vri av vannet i vasken eller noe. Gjenta prosedyren til vannet er borte, og ta en tør hånduk eller 2 på slutten for å få det mest mulig tørt. You can do it! Tja, jeg prøvde 10 håndduker samtidig isted... Hjalp lite, og å klemme noen gjennomblaute håndkle i vasken fungerer ikke.... Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Selvfølgelig går det. Er da vel ikke så store mengder vann etter 5 min dusjing. Men du må vri opp håndukene godt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Selvfølgelig går det. Er da vel ikke så store mengder vann etter 5 min dusjing. Men du må vri opp håndukene godt. Det er vel 1 cm meter med vann... kanskje litt mindre i hele rommet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Vel vel, enten tørker du det opp eller så får du sitte og se på vannet da. Det er ikke umulig, bare litt kjedelig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Godt nyttår, kids! Da feira vi endelig her også gitt, og San Francisco tok av. Og var absolutt verdt det! Angrer ikke på at jeg dro! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Vel vel, enten tørker du det opp eller så får du sitte og se på vannet da. Det er ikke umulig, bare litt kjedelig. Mamma ba meg la det ligge, det tørket jo opp etterhvert uansett Godt nyttår, kids! Da feira vi endelig her også gitt, og San Francisco tok av. Og var absolutt verdt det! Angrer ikke på at jeg dro! You way behind! Og jeg tviler ikke! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 I know I am, men jeg klager ikke på en edruelig nyttårsaften uten eget fyrverkeri, noe jeg trodde jeg kom til å gjøre. ^^ Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 what, det er det sløveste.. fare for vannskade! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Fare for vannskade hvor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg