Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syk på nyttårsaften..

da ble det photoshop. Etter noen timers arbeid, så ble dette resultatet:

post-93392-0-58972700-1293850594_thumb.png

Feedbackz?

Grunnet møkkaskjerm ser dere med god skjerm en god del fler detaljer enn meg, så mye detaljer vil nok være ganske latterlige. Men fortvil ikke! Bestile ny skjerm igår.

Edit: Lol @ signaturen min nederst til høyre. Blodharry. Bare orka ikke lage noe fancy, så tok en litt grungy font og gjorde den lesbar.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Herregud da mann, ta en hånduk, tørk, vri av vannet i vasken eller noe. Gjenta prosedyren til vannet er borte, og ta en tør hånduk eller 2 på slutten for å få det mest mulig tørt. You can do it!

Lenke til kommentar

Herregud da mann, ta en hånduk, tørk, vri av vannet i vasken eller noe. Gjenta prosedyren til vannet er borte, og ta en tør hånduk eller 2 på slutten for å få det mest mulig tørt. You can do it!

Tja, jeg prøvde 10 håndduker samtidig isted... Hjalp lite, og å klemme noen gjennomblaute håndkle i vasken fungerer ikke....

Lenke til kommentar

Vel vel, enten tørker du det opp eller så får du sitte og se på vannet da. Det er ikke umulig, bare litt kjedelig.

Mamma ba meg la det ligge, det tørket jo opp etterhvert uansett :ermm:

Godt nyttår, kids! :D

Da feira vi endelig her også gitt, og San Francisco tok av. Og var absolutt verdt det! Angrer ikke på at jeg dro! :D

You way behind! Og jeg tviler ikke!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...