L4r5 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Oh Sheesh Y'All! Lurer på hva dette året vil bringe. Det kan umulig bli verre enn det forrige. Heldigvis så kommer jeg med min optimisme: Det kan alltid bli verre Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg har vurdert det og, men jeg valgte å blokkere det ut fra ligningen. Man vet aldri, men man burde hvert fall starte året med optimisme, det må da være godt for noe. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 For mye optimisme ender bare med at man blir enda mer nedtrykt av at det man håper på ikke blir oppfylt. Jeg går derfor alltid ut i fra at alt går til helvete. Det var en bevisst avgjørelse jeg tok for en stund siden og jeg har blitt positivt overrasket mange ganger etter det. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 For mye optimisme ender bare med at man blir enda mer nedtrykt av at det man håper på ikke blir oppfylt. Jeg går derfor alltid ut i fra at alt går til helvete. Det var en bevisst avgjørelse jeg tok for en stund siden og jeg har blitt positivt overrasket mange ganger etter det. Jeg synes også dette fungerer, spesielt i skolesammenheng. Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 L4r5, lyst å hjelpe meg likevel? Min cerebrale funksjon begynner å bli nedsatt grunnet mild etanolforgiftning, men kjør på. Kanskje jeg ikke er hemmet så mye at jeg ikke klarer det. Tror nok du hadde greid det, var noe med en endring av en hosts-file. Heldigvis kom min supernerdeonkel og fiksa det i bytte mot bare en stor klem. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) For mye optimisme ender bare med at man blir enda mer nedtrykt av at det man håper på ikke blir oppfylt. Jeg går derfor alltid ut i fra at alt går til helvete. Det var en bevisst avgjørelse jeg tok for en stund siden og jeg har blitt positivt overrasket mange ganger etter det. Pessimisme leder gjerne til pessimisme. Det er hvert fall det jeg har erfart. Uansett, godt nyttår. Endret 31. desember 2010 av Coa Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 2011 halleluja, man levde over dette året og. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Godt nyttår folkens! Flere enn meg som failet på å finne fest ser jeg Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Gooodt nyttår folkens<3 ser fram til enda et år her ;¤ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Godt nyttår, bitsjes! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Ønsker deg og dine et fantatisk nytt år! Håper du får alle drømmer og ønsker oppfyllt! Endret 31. desember 2010 av Gjest Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Stygge banner øverst på siden... Den tar jo halve plassen jo! [/rage] [/whine] Ha ellers et fortreffelig år alle sammen For min egen del, så forventer jeg ikke mer enn jeg har fått til dette året, og det er ikke akk mye å skryte av.... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Godt nytt år, folkens! Så ble det regn, og dårlige fotomuligheter igjen..... Men, det blir vel bedre neste gang! Gled dere til året uten ferie! Gla i dere! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Den banneren var da ikke stygg. Litt internyttår stemning. Edit: Sant det, godt nytt år! Endret 31. desember 2010 av Aleks Lenke til kommentar
TSP Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Stygge banner øverst på siden... Den tar jo halve plassen jo! [/rage] [/whine] Den kommer ikke til å være der så lenge. Noen ganger synes jeg vi må benytte sjansen til å leke oss litt. Og med det ønsker jeg dere et riktig godt nytt år! 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Er vel bare å putte på en film å håpe man sovner etterhvert. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Godt nyttår folkens! Skal bli et fett år med siste halvår på barneskolen, klassetur til Roma og for ikke å snakke om min lille tur til AMSTERDAM! Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg er dritings ... godt nytt år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg