Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For mye optimisme ender bare med at man blir enda mer nedtrykt av at det man håper på ikke blir oppfylt. Jeg går derfor alltid ut i fra at alt går til helvete. Det var en bevisst avgjørelse jeg tok for en stund siden og jeg har blitt positivt overrasket mange ganger etter det.

Lenke til kommentar

For mye optimisme ender bare med at man blir enda mer nedtrykt av at det man håper på ikke blir oppfylt. Jeg går derfor alltid ut i fra at alt går til helvete. Det var en bevisst avgjørelse jeg tok for en stund siden og jeg har blitt positivt overrasket mange ganger etter det.

Jeg synes også dette fungerer, spesielt i skolesammenheng.

Lenke til kommentar

L4r5, lyst å hjelpe meg likevel? ermm.gif

Min cerebrale funksjon begynner å bli nedsatt grunnet mild etanolforgiftning, men kjør på. Kanskje jeg ikke er hemmet så mye at jeg ikke klarer det.

Tror nok du hadde greid det, var noe med en endring av en hosts-file. Heldigvis kom min supernerdeonkel og fiksa det i bytte mot bare en stor klem. :wee:

Lenke til kommentar

Pessimisme leder gjerne til pessimisme. Det er hvert fall det jeg har erfart. Uansett, godt nyttår.

Endret av Coa
Lenke til kommentar

Stygge banner øverst på siden... Den tar jo halve plassen jo!

[/rage] [/whine]

Den kommer ikke til å være der så lenge.

Noen ganger synes jeg vi må benytte sjansen til å leke oss litt. ;)

Og med det ønsker jeg dere et riktig godt nytt år! :D

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...