Nopros Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg kommer til å gå i dressbukse og en svart skjorte. Ettersom jeg sikkert ikke kommer til å være kapabel til å skrive det her senere i kveld så skriver jeg det nå; godt nytt år alle sammen! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg går bare i skjorte og mørke jeans i dag. Det blir heller ikke noe festing på meg, bare rolig feiring av bursdagen til moren min her hjemme. Jeg har uansett aldri vært særlig lysten på å drikke på nyttårsaften, det å være beruset når raketter skytes opp i hytt og pine (selv etter forbudet) er ikke det smarteste. Det finnes nok av andre dager jeg kan ta av i året, så det går nok greit om jeg står over denne. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg går bare i skjorte og mørke jeans i dag. Det blir heller ikke noe festing på meg, bare rolig feiring av bursdagen til moren min her hjemme. Jeg har uansett aldri vært særlig lysten på å drikke på nyttårsaften, det å være beruset når raketter skytes opp i hytt og pine (selv etter forbudet) er ikke det smarteste. Det finnes nok av andre dager jeg kan ta av i året, så det går nok greit om jeg står over denne. Hvliket år? Det før nyttår eller etter nyttår ? Kjente jeg bare måtte spørre . Godt nyttår. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Godt nyttår alle sammen sånn i tilfelle man glemmer å si det senere. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Røde bukser og svart t-skjorte nå. Så blir det vel turkis onepiece etterpå. Hvorfor? Fordi, vi skal ha.... ONEPIECEPARTYYYY!! Er det noen som er klare for å bli driiiiitaaaaaaa? 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Er det noen som er klare for å bli driiiiitaaaaaaa? Hell yes. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 The Walking Dead, verdt å sette på? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 The Walking Dead, verdt å sette på? Serieprat - Generell diskusjon om og rundt serier Du vil få mange gode svar i den tråden. Jeg har personlig ikke sett den (enda), men den har 9.1 i rating på imdb, så vil tro den er verdt det. The Wire-boksen er forresten på salg til 499´ hos CDON nå hvis du er ute etter et TV-seriekupp. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Snakkes neste år. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 The Walking Dead, verdt å sette på? JAAA! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) The Walking Dead, verdt å sette på? Serieprat - Generell diskusjon om og rundt serier Du vil få mange gode svar i den tråden. Jeg har personlig ikke sett den (enda), men den har 9.1 i rating på imdb, så vil tro den er verdt det. The Wire-boksen er forresten på salg til 499´ hos CDON nå hvis du er ute etter et TV-seriekupp. Jeg har tre sesonger av The Wire, så unødvendig å kjøpe en boks Må få kjøpt siste sesong snart. Da blir det vel The Walking Dead. Med 9.1 i rating er den vel verdt en titt, tror jeg. Endret 31. desember 2010 av Coa Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) LF nyttårspartei@langesund Endret 31. desember 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Bah. Jeg ble vekt etter fem timer søvn, det virka på folk som om klokka var tre på ettermiddagen, ikke elleve på formiddagen. -_- Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 NERD WANTED! Trenger sårt hjelp ... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 NERD WANTED! Trenger sårt hjelp ... Hva kan jeg stå til tjeneste med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Røde bukser og svart t-skjorte nå. Så blir det vel turkis onepiece etterpå. Hvorfor? Fordi, vi skal ha.... ONEPIECEPARTYYYY!! Er det noen som er klare for å bli driiiiitaaaaaaa? Blir det mye gnikking og gnukking? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) NERD WANTED! Trenger sårt hjelp ... Hva kan jeg stå til tjeneste med? Beklager, jeg fant det faktisk ut helt selv. Ellers tusen takk, søtnos. Endret 31. desember 2010 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Beklager, jeg fant det faktisk ut helt selv. Eller tusen takk, søtnos. Jeg brukte mine telepatiske evner til å sende deg løsningen. You're welcum. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 All denne alkoholen er absolutt ikke bra for forkjølelsen min. Men det tar vi i morgen ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Som jeg pleier å si: Av alle ting som ikke hjelper er alkohol et av de bedre remediene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg