Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg går bare i skjorte og mørke jeans i dag. Det blir heller ikke noe festing på meg, bare rolig feiring av bursdagen til moren min her hjemme. Jeg har uansett aldri vært særlig lysten på å drikke på nyttårsaften, det å være beruset når raketter skytes opp i hytt og pine (selv etter forbudet) er ikke det smarteste. Det finnes nok av andre dager jeg kan ta av i året, så det går nok greit om jeg står over denne.

Lenke til kommentar

Jeg går bare i skjorte og mørke jeans i dag. Det blir heller ikke noe festing på meg, bare rolig feiring av bursdagen til moren min her hjemme. Jeg har uansett aldri vært særlig lysten på å drikke på nyttårsaften, det å være beruset når raketter skytes opp i hytt og pine (selv etter forbudet) er ikke det smarteste. Det finnes nok av andre dager jeg kan ta av i året, så det går nok greit om jeg står over denne.

Hvliket år? Det før nyttår eller etter nyttår ?

Kjente jeg bare måtte spørre laugh.gif . Godt nyttår.

Lenke til kommentar

The Walking Dead, verdt å sette på?

Serieprat - Generell diskusjon om og rundt serier

Du vil få mange gode svar i den tråden. Jeg har personlig ikke sett den (enda), men den har 9.1 i rating på imdb, så vil tro den er verdt det.

The Wire-boksen er forresten på salg til 499´ hos CDON nå hvis du er ute etter et TV-seriekupp.

Jeg har tre sesonger av The Wire, så unødvendig å kjøpe en boks :p Må få kjøpt siste sesong snart.

Da blir det vel The Walking Dead. Med 9.1 i rating er den vel verdt en titt, tror jeg.

Endret av Coa
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Røde bukser og svart t-skjorte nå. Så blir det vel turkis onepiece etterpå. Hvorfor? Fordi, vi skal ha.... ONEPIECEPARTYYYY!!

Er det noen som er klare for å bli driiiiitaaaaaaa?

Blir det mye gnikking og gnukking? :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...