Laughing Madcap Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Siterer Rocky: "Du kan ikke bare flykte til terapeuten og zone ut på ei spikermatte hver gang det blir litt vanskelig! Noen ganger må du ta tak i problemene gjennom å drikke deg shitfaced!" Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Ikveld ska æ drekk mæ basjings! Everybody will! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Da drar jeg til foreldrene for julemiddag, så tilbake til Oslo for en fyllefest uten like. Eller... Fyllefest for de som drikker... Blir nok brus på meg ja. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 En øl hjelper. Leste at en øl har like mange kalorier som en pølse m brød. Ikke at jeg hadde klart å spise 14 pølser på en kveld. http://www.bitburger.com/bitburger_beers/bitburger_premium_beer/product_facts_bitburger_premium_beer/index.html En pølse i brød har ca 250 - 300 kcal Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Ikveld ska æ drekk mæ basjings! Everybody will! Nei, jeg skal se på film. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 De var tom for familiepakker når jeg var nede og skulle handle pangpang i dag så det ble et stort batteri pluss to pakker med tre sånne småpangpanger i stedet for en stor pakke med masse pangpanger. 1 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 En øl hjelper. Leste at en øl har like mange kalorier som en pølse m brød. Ikke at jeg hadde klart å spise 14 pølser på en kveld. det kunne jeg klart Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) DER! Var første smellet! Og eit til. Endret 31. desember 2010 av Alliha Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg skal drikke akuratt passe i dag tror jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Så du er glad i "pølse"? *nudge nudge wink wink* Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Huff ja, sånne ting som sier pang! En kamerat av meg smuglet inn en liten pakke på festen i går. Heldigvis var han fornuftig nok til å ikke fyre på sånt inne i salen. (Vel, om det var fornuften eller politiet som var innom er vanskelig å si.) På nach-et så lurte de nesten en fyr til å tro at noe sylinderformet fyrverkeri var en stor sigar. Litt over streken. De avslørte ikke spøken før noen utenforstående holdt på å rekke han en lighter. Nei, det beste er å drikke med måte, eller å drikke skikkelig uten å tulle med fyrverkeri. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Eg har planar om å bli ferdig med fyrverkeriet, for så å bøtta innpå. eller spare store delar av det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Eg har planar om å bli ferdig med fyrverkeriet, for så å bøtta innpå. eller spare store delar av det. Hm, jeg har alltid sett for meg deg som 14-15år. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Great. Vi har hatt en større vannlekasje her hjemme. Jeg bor borte, og fikk ikke vite noe om det før en del dager etterpå. Ok. Greia er bare at det er MINE eiendeler som har blitt stående i 15cm vann. Vinyler, cd-er, plakater osv. For all del, det er ikke alt som er like viktig for meg lenger, plakater er tatt ned av veggene av en grunn, og cd-ene er lagt inn på pc-en for lenge siden. Men vinylene mine. Som mamma og pappa tok med hjem i høst for at ikke skulle bli ødelagt/stjålet midt i flyttegreiene mine senere, har stått i vann noen dager og kan sies å være rimelig skrukkete. Hvertfall covrene da. :c Ikke var det gjort noe forsøk på å redde de heller, alt var bare satt opp på en hylle for å tørke. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg har ikke engang fyrverkeri, og siden jeg befinner meg på landet tviler jeg på at jeg kommer til å se noe særlig av farger på himmelen i natt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Skål! ;D Neineinei, ikke helt ennå Damnit, jeg har glemt å stryke skjorte Endret 31. desember 2010 av multisync Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Skål! ;D Neineinei, ikke helt ennå jo, begynner så smått nå. så full fart i barten senere ikveld! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg