Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff ja, sånne ting som sier pang!

En kamerat av meg smuglet inn en liten pakke på festen i går. Heldigvis var han fornuftig nok til å ikke fyre på sånt inne i salen. (Vel, om det var fornuften eller politiet som var innom er vanskelig å si.)

På nach-et så lurte de nesten en fyr til å tro at noe sylinderformet fyrverkeri var en stor sigar. Litt over streken. De avslørte ikke spøken før noen utenforstående holdt på å rekke han en lighter. :ermm:

Nei, det beste er å drikke med måte, eller å drikke skikkelig uten å tulle med fyrverkeri.

Lenke til kommentar

Great. Vi har hatt en større vannlekasje her hjemme. Jeg bor borte, og fikk ikke vite noe om det før en del dager etterpå. Ok. Greia er bare at det er MINE eiendeler som har blitt stående i 15cm vann. Vinyler, cd-er, plakater osv. For all del, det er ikke alt som er like viktig for meg lenger, plakater er tatt ned av veggene av en grunn, og cd-ene er lagt inn på pc-en for lenge siden. Men vinylene mine. Som mamma og pappa tok med hjem i høst for at ikke skulle bli ødelagt/stjålet midt i flyttegreiene mine senere, har stått i vann noen dager og kan sies å være rimelig skrukkete. Hvertfall covrene da. :c Ikke var det gjort noe forsøk på å redde de heller, alt var bare satt opp på en hylle for å tørke. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...