Aleks Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Prøvd rytmisk musikk i normalt volum? Ikke greit med hunder som ikke liker smell; blir fort så det blir viktigere å sørge for at dyrene har det godt enn å bli med på feiringen med meningsløse smell. Tror vi har prøvd det for noen år tilbake uten hell, dessverre. Går greit at man skal fyre fyrverkeri på nyttårsaften, det får nesten bikkja bare overleve, men når de starter en uke før så synes jeg det bare er unødvendig. Når jeg sa Aleks kjeks i hodet mitt så rimet det plutselig ikke så mye lenger. Rimer på papiret da Edit: Babyer som skriker er forresten noe av det grusomste som finnes. Endret 31. desember 2010 av Aleks Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Er gald for at hunden vår ikke bryr seg en gang. Hun går bare og legger seg og begynner å snorke Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg vil ønske alle dere på forumet et riktig godt nyttår . Nå er det straks nyttårsmiddag Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Ække det noen timer for tidlig a? ooooog der smalt det bittelitt her også Endret 31. desember 2010 av multisync Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Hvordan sier du kjeks da? schecsh? Jeg sier shjex. Selv om man sier man kjeks akkurat likt som det skrives, rimer der fortsatt ikke på Aleks. - Blir forresten første gang hunden opplever nyttårsaften. Hun har hørt raketter smelle de siste dagene og har ikke reagert nevneverdig, håper på det beste. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Ække det noen timer for tidlig a? ooooog der smalt det bittelitt her også Vi har andre rutiner som er innøvd fra jeg er var liten . Bruker hele norge å spise på bestemte tidspunkt ? Endret 31. desember 2010 av Lumpness Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg sier shjex. Selv om man sier man kjeks akkurat likt som det skrives, rimer der fortsatt ikke på Jeg sier kjeks, men det mangler fortsatt en stavelse for å rime på noen god måte. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Her skal vi spise kl 18. Jeg kommer til å sultte ihjel før den tid Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Ta deg en øl, det hjelper mot sulten. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 En øl hjelper. Leste at en øl har like mange kalorier som en pølse m brød. Ikke at jeg hadde klart å spise 14 pølser på en kveld. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Sjølv om det har like mange kalorier betyr ikkje det at det er like mettande. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Når vi først er inne på øl. Før i tiden, ble ofte bønder pålagt av kirken å brygge øl. Det var fordi man skulle utnytte kornet til det maksimale. Man brygget ofte opp mot fem - seks forskjellige typer øl. Så vet du det. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Sjølv om det har like mange kalorier betyr ikkje det at det er like mettande. Jeg vil si Guiness øl er på kanten til like mettende Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg har hverken problemer med å fordøye 14 pølser eller øl i løpet av en kveld. Hva jeg føler meg dårligst etter er jeg ikke helt sikker på. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Tror jeg står over pils i dag. Magen er ikke helt god så gidder ikke gjøre ting værre. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Ta deg en shot eller 2 med sterk sprit kim , renser systemet Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Sjølv om det har like mange kalorier betyr ikkje det at det er like mettande. Jeg vil si Guiness øl er på kanten til like mettende Har desverre ikkje hatt gleden av å smaka det. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Vi har ikke sprit i huset heldigvis. Den drakk jeg opp på onsdagen Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Ikveld ska æ drekk mæ basjings! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg