Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvor jeg skal legge dette, så skriver det her siden denne tråden handler om alt mulig.

Igår kveld gikk jeg sammen med en annen opp i slalombakken som ligger ca 10m vekk fra hytta. Heisen var stengt. Idet vi gikk oppover bakken med akebrettene våre skrudde lyset i bakken seg av så det ble bekkmørkt. Vi forsatte litt oppover og akte ned. Det gled ganske fort nedover, og uten å merke det skle jeg ut av bakken og inn i grøfta hvor jeg traff en stor snøklump. Snøklumpen besto egentlig av hard is og traff meg litt opp til høyre for hva jeg kaller høyre skinke. Jeg mistet pusten og klarte ikke og snakke. Dette kom tilbake. Vi ventet litt og når jeg skulle reise meg ble jeg truffet av en stikkende, sviende smerte. Jeg la meg fort ned igjen siden det gjorde sinnsykt vondt. Jeg fikk etter ca 30min reist meg opp, og brukte vel kanskje 20 min på å gå hjem de 200 meterne. Jeg gikk rett opp og la meg ned, og smerten ga seg aldri. Nå, dagen etter, sitter jeg med enda verre smerte. Det kommer veldig ofte når jeg går, noen ganger mer ekstrem enn andre. Det er vanskelig for meg å finne en ordentlig hvilestilling, og klarer heller ikker rulle meg rundt når jeg ligger i senga. Det er heller ingen merker på ryggen, ikke engang en hevelse.

Noen som har en idè om hva har skjedd med meg? Hva er skadet? Utrolig kjipt siden idag er det nyttårsaften.

Endret av Orslash
Lenke til kommentar

Aleks rimer på kjeks

Hmm.. Har jeg faktisk ikke tenkt over før. Aleksander rimer på salamander da. Husker at jeg ikke likte det noe særlig på barneskolen av en eller annen grunn :thumbdown:

Nå begynner det å smelle i nabolaget vårt. Fatter ikke greia. Det er jo lyst ute.

Det gjer det faktisk ikkje her, men det kan godt hende eg er midt i no blast zone eller noko slikt.

Nabolaget vårt begynner alltid tidlig. Bikkja blir et nervevrak.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...