Jann - Ove Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Zerda: gratulerer; og, lenge siden sist. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Lurer på om jeg skal døgne i dag, for så å legge meg tidlig i morgen. Døgnrytmen min er like regelmessig som... Meh, finner ingen morsome sammenligninger. Humøret til moren din? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Nei, nei og nei. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Lurer på om jeg skal døgne i dag, for så å legge meg tidlig i morgen. Døgnrytmen min er like regelmessig som... Meh, finner ingen morsome sammenligninger. Humøret til moren din? Lol, det var faktisk en ganske god sammenligning. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Lurer på om jeg skal døgne i dag, for så å legge meg tidlig i morgen. Døgnrytmen min er like regelmessig som... Meh, finner ingen morsome sammenligninger. Humøret til moren din? Mensen til en anorektiker? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Nei, nei og nei. Que? Lurer på om jeg skal døgne i dag, for så å legge meg tidlig i morgen. Døgnrytmen min er like regelmessig som... Meh, finner ingen morsome sammenligninger. Humøret til moren din? Mensen til en anorektiker? Der har du den! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 har vært litt mer liv de andre dagene her Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Folk lader opp til den store feiringen i morra. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Folk lader opp til den store feiringen i morra. har de ikke hele dagen til det da Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Forventer nesten at noen blir her i kafeen for å ringe inn 2011.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Forventer nesten at noen blir her i kafeen for å ringe inn 2011.. Kanskje jeg skulle fått broren min til å mekke et script til meg som posta akkurat på midnatt slik at folk trodde jeg var her. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Ok, WHY THE FUCK har ingen tvinga meg til å sjå på Dexter før no? Fekk sesong 1 i julegåve, og sit her til langt på natt for å sjå meir! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 har de ikke hele dagen til det da Det skal festes hardt og lenge. [insert morradi-vits her]Da gjelder det å virkelig være uthvilt. Nytter ikke å være slapp når man skal feire nyttår. [insert kukendin-vits her] Ok, WHY THE FUCK har ingen tvinga meg til å sjå på Dexter før no? Fekk sesong 1 i julegåve, og sit her til langt på natt for å sjå meir! Jeg har hyllet den serien siden sesong 1 rullet overskjermene i statene. Det er din egen skyld. Samme gjelder Breaking Bad om du ikke har sett den. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Dexter falt jeg også for. Faen for en jævlig bra serie! Den, House, Stargate, The walking dead, og et par til jegi kke kommer på - Er de beste seriene helt klart. Endret 31. desember 2010 av Quakecry Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Når vi er inne på serier vil jeg anbefale Justified. En sesong ute, sesong to kommer vel i februar om jeg husker rett. Har sett alt av Dexter og Breaking Bad, så nå er jeg tom for idèer. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Ok, WHY THE FUCK har ingen tvinga meg til å sjå på Dexter før no? Fekk sesong 1 i julegåve, og sit her til langt på natt for å sjå meir! Fordi den er kjedelig og de ikke ville torturere deg. Det lars sa om breaking bad er derimot riktig. 1 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Lett at jeg skal få første post i DNFK, i 2011. Hvem bryr seg om feiring? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Tror jeg holder meg til Community og Boardwalk Empire. Og håper at BBC lager mer Sherlock snart. -_- Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Når vi er inne på serier vil jeg anbefale Justified. En sesong ute, sesong to kommer vel i februar om jeg husker rett. Har sett alt av Dexter og Breaking Bad, så nå er jeg tom for idèer. VAndromeda Farscape Stargate SG1 og Atlantis Boardwalk empire Burn notice FireFly Entourage Fringe No ordinary family The shield Jericho Hung Sons of Anarchy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg