Datasmurf Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 takk smurf ^^ fant ikke utav hvordan man skjuler bilder osv så man trykker på en knapp for å se det. mente det var [skjul] osv i morra/i dag blir det pinnekjøtt! Trodde det var spoiler, ikke skjul. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Holy fuckshit, kunne ikke folk ha sagt ifra om at polet var stengt litt før Så det nå litt før dere kommenterte her nå, kom hjem fra fjellet, og så rett på jobb... Hadde jeg visst at det var stengt i morra hadde jeg dratt tidligre hjem. Hva skal jeg liksom drikke i morra? (Vel, har Smirnoff Ice, Dooleys og Kahlua) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Red alert! Siste gang i løpet av dette år, så ta det med ro.. ^^ So, how is teh fu**ing life today, my friends? Svært brukbart. Vært oppe i et par timer nå, hørt på gamle podkaster fra P3Morgen og lurer på om jeg skal ut å handle gaver, bøker, gå tur med farmor eller bare sitte her med netbooken i fanget og loke. Er ikke du i USA nå for tiden? That I am, min gode herremann. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg, derimot, skal ikke drikke. Jeg skal i kirka klokka 14.02. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Er på lan med to av mine beste venner, om ikke beste. Han ene har en sånn jævla msi.dll feil, som ikke lot han gjøre noe. Formaterer den nå, med sony'vaios innebygde systemgreier. Fikser ikke dette erroren, gir jeg opp. Sotte i en fuckings time og prøvd å funnet ut av det. Avogtil suger det å være en levende pchjelp. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Ellers, bare bra med "ungane" mine? God mat og drikke til morgenkvelden? Og husk, vett og forstand ble kun tildelt til dem som har forståelse for livets goder. Så, oppfør dere pent Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Jeg, derimot, skal ikke drikke. Jeg skal i kirka klokka 14.02. Deg må det være noe feil med Hadde ikke gått med mindre det var våpen innvolvert Endret 31. desember 2010 av multisync Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg har vin, øl, Malibu, samt bourbon. Det burde da holde for nyttårsaften. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Giiish..jeg skal være edru på nyttårsaften! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg, derimot, skal ikke drikke. Jeg skal i kirka klokka 14.02. Deg må det være noe feil med Hadde ikke gått med mindre det var våpen innvolvert Er nok bryllup involvert. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg, derimot, skal ikke drikke. Jeg skal i kirka klokka 14.02. Deg må det være noe feil med Hadde ikke gått med mindre det var våpen innvolvert Er nok bryllup involvert. Ohh... crap Hvem er det som velger en så utrolig dårlig dag å gifte seg på? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Det er så merkelig å tenke på at jeg ble 20 i dag. Har ikke helt gått opp for meg, tror jeg. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Det er så merkelig å tenke på at jeg ble 20 i dag. Har ikke helt gått opp for meg, tror jeg. Gratulerer med dagen lenge siden forresten Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 grattis med dagen og jeg er 21 og dagen jeg blei det så glemte jeg det. kan ha noe med å gjøre at jeg brukte hele dagen på tog, buss og fly. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Takk, folkens! Jeg glemmer ofte bursdager og slikt selv. Har vel noe å gjøre med at man kanskje ikke er like spent som man var da man var yngre (gaver og den slags). Men blir nok veldig koselig likevel! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Det er så merkelig å tenke på at jeg ble 20 i dag. Har ikke helt gått opp for meg, tror jeg. Gratulerer! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Grattis, Kittycat. 2 Lenke til kommentar
Coa Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Lurer på om jeg skal døgne i dag, for så å legge meg tidlig i morgen. Døgnrytmen min er like regelmessig som... Meh, finner ingen morsome sammenligninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg