Shikaru Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 det var den visst. fant en sånn "en gratis pizza for detta kortet" som jeg fikk til jul i fjor. fikk visst ikke brukt den da. kan egentlig væra det samme sia jeg ikke er spesielt glad i pizza derifra. (fikk ny en i år -_- ) Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Woo! Pai! Edit: Og bestilt ny skjerm! Woopwoop! http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=607604 Endret 30. desember 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 det var den visst. fant en sånn "en gratis pizza for detta kortet" som jeg fikk til jul i fjor. fikk visst ikke brukt den da. kan egentlig væra det samme sia jeg ikke er spesielt glad i pizza derifra. (fikk ny en i år -_- ) Men da kan du jo bare gi de til meg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 I've got some if you want them! Jeg vil ha! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 I've got some if you want them! Jeg vil ha! Daa får du komme og ta dem. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 skikkelig spennende samtale :O Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) jeg ser på harry potter ( er på film 4 ellerno nå ) REDIGERT: hvordan funker skjul funksjonen nå? random tegninger Endret 31. desember 2010 av L4r5 endring av tags Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 I will. ^^ Ah, can't wait! When, when, when, wheen? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Red alert! Siste gang i løpet av dette år, så ta det med ro.. ^^ So, how is teh fu**ing life today, my friends? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Og der startet jeg på et glass rødvin. Kvelden er enda ung. D: Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg starter på min andre 1.5 liters flaske med Urge, må gå til innkjøp av voksenbrus imorgen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 En eller annen gang på nyåret, antar jeg. For håpentligvis før jeg drar til Oslo. Shikaru, awesome! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg starter på min andre 1.5 liters flaske med Urge, må gå til innkjøp av voksenbrus imorgen. husk at polet er stengt og øl salget stenger kl 3 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Red alert! Siste gang i løpet av dette år, så ta det med ro.. ^^ So, how is teh fu**ing life today, my friends? tja, ikke så verst, men kunne nok vært bedre også ja. Så vet man det.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Red alert! Siste gang i løpet av dette år, så ta det med ro.. ^^ So, how is teh fu**ing life today, my friends? Svært brukbart. Vært oppe i et par timer nå, hørt på gamle podkaster fra P3Morgen og lurer på om jeg skal ut å handle gaver, bøker, gå tur med farmor eller bare sitte her med netbooken i fanget og loke. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 takk smurf ^^ fant ikke utav hvordan man skjuler bilder osv så man trykker på en knapp for å se det. mente det var [skjul] osv i morra/i dag blir det pinnekjøtt! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 husk at polet er stengt og øl salget stenger kl 3 Polet har jeg fiksa, en kompis kjøpte en liter Jäger så får jeg bare stå opp "tidlig" imorgen og komme meg på butikken Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Red alert! Siste gang i løpet av dette år, så ta det med ro.. ^^ So, how is teh fu**ing life today, my friends? Svært brukbart. Vært oppe i et par timer nå, hørt på gamle podkaster fra P3Morgen og lurer på om jeg skal ut å handle gaver, bøker, gå tur med farmor eller bare sitte her med netbooken i fanget og loke. Er ikke du i USA nå for tiden? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) REDIGERT: hvordan funker skjul funksjonen nå? Skjul-funskjonen virker nå bare på tekst. Bruk spoiler-tagen i stedet. edit: Jeg tok meg friheten å fikse det for deg. Endret 31. desember 2010 av L4r5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg