Skjelvgråt Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Kompis har et problem. Når han slo på pcen idag, kunne han ikke gjøre noe - ingenting funker, selv ikke systemgjennoppretting, han har prøvd å sette inn formateringsdisken, og formatere - funker heller ikke. Ingenting ser ut til å funke. Hva kan det være? Nett har pcen heller ikke lengre. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 DA var jeg hjemme fra jobb, og det er helt utrolig hvor mange som handlet inn mat til i morgen. Hadde en persom som handlet 10 kg kålrot.. Var ikke ute av kassen en eneste gang på åtte timer. Hehe, men poenget mitt her var at jeg hadde mest omsetning av alle som jobbet i dag, en av de høyeste hele året :new_woot: Nå skal jeg gå i gang med å å smelte litt tyrkisk pepper snop Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Quakecry: Sjekk om maskinen er satt opp til å starte fra harddisk før cd, er den satt opp slik så må man forandre på det før formateringsdisker fungerer. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Nå skal jeg gå i gang med å å smelte litt tyrkisk pepper snop Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 .. mistet nettopp 110GB bestående av gamle bilder, musikk og filmer/tv-serier pga. harddiskkrasj. Har noen en skulder? hiv den i fryseren. (google it) Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 .. mistet nettopp 110GB bestående av gamle bilder, musikk og filmer/tv-serier pga. harddiskkrasj. Har noen en skulder? hiv den i fryseren. (google it) Og husk plastpose! Kondens er kjekt! Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Nå skal jeg gå i gang med å å smelte litt tyrkisk pepper snop [. Skal lage min egen tyrkisk pepper av sprit og smop ? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hvordan gjør enn det da? Poenget var egentlig og, at ingenting funger egentlig - Ingen programmer, eller noe som helst vil fungere. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Den eneste blandingen av den sorten jeg har smakt som har vært god var en sær blanding av grønn doc + god heimert. Smakte saft, rant ned som ingenting, og behold grei styrke. (80+ et sted iirc?) Koser meg med et glass Lagavulin nå jeg. Vurderer om jeg skal snike med meg en halvfull liten flaske med Caol Ila. Men det kan jo hende jeg treffer på en streng vakt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Skal lage min egen tyrkisk pepper av sprit og smop ? Aha. Trodde bare du skulle smelte godteriet og drikke det elns. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Skal lage min egen tyrkisk pepper av sprit og smop ? Aha. Trodde bare du skulle smelte godteriet og drikke det elns. Hmm, I'm not that weird For øyeblikket tar jeg meg et etterlengtet bad med Inception Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg har lyst på julebrus og Urge, men er det å oppdrive her i landet? Nei! Skulle tatt med meg et par flasker fra Norge, men kofferten var fylt til randen med klær og annet tull. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 FERDIG med juleselskaper! Digg? JA. Lykkelig? JA. Begynner å bli frisk? JA. Awesome? JA. Skjer? JA. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 FERDIG med juleselskaper! Digg? JA. Lykkelig? JA. Begynner å lukte som en fisk? JA. Awesome? JA. Skjer? JA. Litt urven i magen etter litt for mye vin. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Var et rart nummer som akkurat ringte meg to ganger. Ettersom jeg sitter i badekaret kom mamsen inn med telefonen, jeg sjekket telefonsvar og det er lagt igjen en melding hvor en person sier " hallo? hallo? hallo? " lavt opp til 6 ganger.. Det rare er at nummeret er ti siffer Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Var et rart nummer som akkurat ringte meg to ganger. Ettersom jeg sitter i badekaret kom mamsen inn med telefonen, jeg sjekket telefonsvar og det er lagt igjen en melding hvor en person sier " hallo? hallo? hallo? " lavt opp til 6 ganger.. Det rare er at nummeret er ti siffer Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Greeeeat, må lage en rett og ta med til nyttårsfest i morra... Noen gode forslag? Poenget er ihvertfall at alle tar med en rett hver Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Greeeeat, må lage en rett og ta med til nyttårsfest i morra... Noen gode forslag? Poenget er ihvertfall at alle tar med en rett hver kommer veldig an på hva de andre tar med Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Greeeeat, må lage en rett og ta med til nyttårsfest i morra... Noen gode forslag? Poenget er ihvertfall at alle tar med en rett hver Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Greeeeat, må lage en rett og ta med til nyttårsfest i morra... Noen gode forslag? Poenget er ihvertfall at alle tar med en rett hver kommer veldig an på hva de andre tar med Tror vi snakker alt fra asparges med skinke til nachosrett Så mr.leekoppen kan vurderes. Nei, må vel finne på noe lurt og kanskje til og med imponerende? (men ikke alt for avansert med mange elementer, har god tid riktignok) Endret 30. desember 2010 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg