Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DA var jeg hjemme fra jobb, og det er helt utrolig hvor mange som handlet inn mat til i morgen. Hadde en persom som handlet 10 kg kålrot.. Var ikke ute av kassen en eneste gang på åtte timer.

Hehe, men poenget mitt her var at jeg hadde mest omsetning av alle som jobbet i dag, en av de høyeste hele året :new_woot: :new_woot:

Nå skal jeg gå i gang med å å smelte litt tyrkisk pepper snop :thumbup:

Lenke til kommentar

Den eneste blandingen av den sorten jeg har smakt som har vært god var en sær blanding av grønn doc + god heimert. Smakte saft, rant ned som ingenting, og behold grei styrke. (80+ et sted iirc?)

Koser meg med et glass Lagavulin nå jeg. Vurderer om jeg skal snike med meg en halvfull liten flaske med Caol Ila. Men det kan jo hende jeg treffer på en streng vakt. :hm:

Lenke til kommentar

Var et rart nummer som akkurat ringte meg to ganger. Ettersom jeg sitter i badekaret kom mamsen inn med telefonen, jeg sjekket telefonsvar og det er lagt igjen en melding hvor en person sier " hallo? hallo? hallo? " lavt opp til 6 ganger.. :ermm:

Det rare er at nummeret er ti siffer :hmm:

:ph34r:

Lenke til kommentar

Greeeeat, må lage en rett og ta med til nyttårsfest i morra...

Noen gode forslag? Poenget er ihvertfall at alle tar med en rett hver :p

kommer veldig an på hva de andre tar med :p

Tror vi snakker alt fra asparges med skinke til nachosrett :whistle:

Så mr.leekoppen kan vurderes.

Nei, må vel finne på noe lurt og kanskje til og med imponerende? (men ikke alt for avansert med mange elementer, har god tid riktignok)

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...