Laughing Madcap Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jävla kommunist-fascistiske vinmonopol i Sverige med 20års grense, jeg kunne jo nå värt på militär grunnutdanning og lärt meg å skyte! Typisk kommunister. "du skal ikke nyte, bare skyte" Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Julekakene skal jo vare langt ut i Januar da. Mamma kaster dem 2. nyttårsdag, så vi prøver liksom å spise dem opp innen den tid. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Julekakene skal jo vare langt ut i Januar da. Mamma kaster dem 2. nyttårsdag, så vi prøver liksom å spise dem opp innen den tid. Samle de i en isboks eller noe da. Så kan du ta med på rommet eller hybelen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Noen som veit når polet stenger i dag? Skal vel være en vanlig arbeidsdag? Letteste er vel å sjekke hjemmesidene? Jeg gjorde det, men sto ikke noe spesifikt om romjula der. Fikk fatt i det jeg skulle ha riktignok. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Mamma kaster dem 2. nyttårsdag, så vi prøver liksom å spise dem opp innen den tid. Say what?? Gjem de et hemmelig sted. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Noen her som har erfaringer med "Blue nun sparkling gold"? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Spørsmål: Det koster vel ikke mer for 3G enn vanlig edge? Det er bare hvor fort det går? Isåfall begynner jeg å bruke 3G konstant. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Noen her som har erfaringer med "Blue nun sparkling gold"? Hvis du skal kjøpe den for en kvinnelig venn er det ok... Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Mamma kaster dem 2. nyttårsdag, så vi prøver liksom å spise dem opp innen den tid. Say what?? Gjem de et hemmelig sted. Will do! Tror jeg skal gjøre som Knewt sa, gjemme dem unna og ha dem med meg på hybelen. Han er ikke dum, han! 1 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Spørsmål: Det koster vel ikke mer for 3G enn vanlig edge? Det er bare hvor fort det går? Isåfall begynner jeg å bruke 3G konstant. Stemmer. Det er antall MB du laster ned/opp som avgjør prisen. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Sad pipe, is sad. Hahah, det har jeg ikke lagt merke til før nå! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg gjorde det, men sto ikke noe spesifikt om romjula der. Fikk fatt i det jeg skulle ha riktignok. Merkelig. Det gjorde det da jeg sjekka. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg gjorde det, men sto ikke noe spesifikt om romjula der. Fikk fatt i det jeg skulle ha riktignok. Merkelig. Det gjorde det da jeg sjekka. Fant det der tidligere i dag jeg og. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hersens drittfolk som må drive å fyre opp unødvendig fyrverkeri nå sånn at bikkja bli livredd. Hadde jeg visst hvem det var skulle jeg gitt dem en rakett de sent vil glemme. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) HEI! LA OSS VEKKE KAFEEN TIL LIV DA!!! WOOOO! PARTY! Aleks: SIkkert noen små barn. Du var sånn en gang du og! Sett hunden på et rom på andre sida fra fyrverkeriet. Endret 30. desember 2010 av Knewt Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Her er så lite liv for tiden, at jeg blir nesten helt superlei meg. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Her er så lite liv for tiden, at jeg blir nesten helt superlei meg. var det ikke du som klagde på at det har kommet så mange side i jula? Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Her er så lite liv for tiden, at jeg blir nesten helt superlei meg. var det ikke du som klagde på at det har kommet så mange side i jula? Jo, men det var mens jeg var borte. Når jeg kommer igjen er det heelt stille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg