Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Den revolverer rundt sin egen akse som den alltid har gjort. Det der er standard. Det verste er at det er de gutta som får grevling på knaggen. Faen ta de rasshølla. Måtte de brenne. Ikke at jeg ikke får kjøtt på kølla, men jeg er forhold og da teller jeg ikke om du skjønner hva jeg mener.

"Kjøtt på kølla", for et vulgært utrykk :p

Er det, det du assosierer med sex? Å dyppe stakan i et kjøtthøl?
:no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bah, noen som har ett balltre til overs?

Dessverre. Mitt ble beslaglagt av politiet i 07.

 

du er en skikkelig hardkokt kriminell rett og slett, både hasj og våpen på rullebladet!

 

Jeg har vel blitt sett på som kverulant fra barneskolen av tror jeg. Ble offisielt kåret til skolens kverulant på ungdomsskolen 3 ganger (altså alle 3 årene). På barneskolen var det ikke så mange som turte å kverulere, annet enn meg - FORDI JEG SKULLE HA PÅ MEG LUE I TIMEN, OK?!

 

På videregående gjør jeg det bare når jeg kjeder meg. Noe som er ganske ofte.

 

Edit@Malin: Scared smiley, fordi du er skummel når du er sinna.

 

vi er ganske like vi to, sånn i kverulering og sånn der!

Lenke til kommentar

"Kjøtt på kølla", for et vulgært utrykk :p

Er det, det du assosierer med sex? Å dyppe stakan i et kjøtthøl?
:no:

Faktisk så skiller jeg på sex og kjærlighet. Kjærlighet gjør uten tvil sex 10 000 ganger bedre (minst), men det går å skille på dem.

 

Og takk for at du lærte meg en ny tag.

 

okei, jeg er håpløs på data. Satser på raskt svar herifra. Hvordan finner jeg ut IP-adressa mi?

google whatsmyip

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Kjøtt på kølla", for et vulgært utrykk :p

Er det, det du assosierer med sex? Å dyppe stakan i et kjøtthøl?
:no:

Faktisk så skiller jeg på sex og kjærlighet. Kjærlighet gjør uten tvil sex 10 000 ganger bedre (minst), men det går å skille på dem.

 

Og takk for at du lærte meg en ny tag.

 

Ser den.

Enterknappen er ødelagt, og har ikke råd til å få den fikset. I mens må jeg ty til indent.

Lenke til kommentar

Jeg har vel blitt sett på som kverulant fra barneskolen av tror jeg. Ble offisielt kåret til skolens kverulant på ungdomsskolen 3 ganger (altså alle 3 årene). På barneskolen var det ikke så mange som turte å kverulere, annet enn meg - FORDI JEG SKULLE HA PÅ MEG LUE I TIMEN, OK?!

 

Vi hadde da aldri slike kåringer... :(

Lenke til kommentar

Kan jeg få vite historien bak sk1ppys fucka nick?

 

han skulle teste om han kunne bruke google som nick, også fikk han 2 firkanter midt i nicket, også har de endret reglene for nick så det er ikke lov og bruke tegn lengre. og for at en admin skulle fikse det, så måtte han ta et midlertidig nick......

Lenke til kommentar

Kan jeg få vite historien bak sk1ppys fucka nick?

Han var smart nok til å sjekke om han kunne ta nicket "google". Det kunne han. Det gikk slik det gikk og nå heter han accident-ettellerannet. Får meg til å lure på om han er et resultat av et sprukket kondom (no offence).

 

Er ellers nedroet nå. Snarsint og snarblid. :p

Jeg er delvis lik deg. Snarsint og langsint. Hevn er en rett best servert kald. Er et par stykker som fremdeles kan forvente seg noe når anledningen byr seg.
Lenke til kommentar

Kan jeg få vite historien bak sk1ppys fucka nick?

Han var smart nok til å sjekke om han kunne ta nicket "google". Det kunne han. Det gikk slik det gikk og nå heter han accident-ettellerannet. Får meg til å lure på om han er et resultat av et sprukket kondom (no offence).

Nei, men broren min var.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...